سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
جلو سودجویان بازار کاغذ را بگیرید

مدیر چاپخانه جعفری در استان کرمان گفت:‌ به محض این‌که شایعه گران شدن ارز بر سر زبا‌ن‌ها افتاد، بسیاری از سودجویان حوزه کاغذ یک شبه بر قیمت کاغذ افزودند و پول هنگفتی به جیب زدند و کسی هم با آن‌ها برخوردی نکرده است.-

عباس‌قلی جعفری پاریزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با یادآوری تاثیر مضر گرانی کاغذ بر صنعت چاپ و نشر استان کرمان اظهار کرد: بسیاری از این سودجویان یک شبه میلیاردر شدند و کسی هم پیدا نشد که با آن‌ها برخورد کند یا دست‌کم تذکری به آن‌ها بدهد. 

وی گفت: این افراد که به ظاهر تاجرند، به محض این‌که از افزایش قیمت ارز باخبر شدند، بی‌دلیل بر قیمت کاغذ‌هایی که در انبار داشتند، افزودند و به این طریق سود هنگفتی را که میلیاردها تومان می‌شود، به جیب زدند. 

جعفری عنوان کرد: بسیاری از این افراد را بازاریان تهران می‌شناسند و من نامی از آن‌ها نمی‌برم و تنها درخواستی که دارم این است که جلوی این مسببان گرانی و آشفتگی بازار کاغذ گرفته شود. 

مدیرچاپخانه جعفری بیان کرد: به اعتقاد من، تصویب یک قیمت ثابت و پایدار برای کاغذ ضروری است. اگر قیمت ثابت و مشخصی برای کاغذ تعیین شود، مطمئنا جلوی بسیاری از فسادها و سودجویی‌های فرصت‌طلبان هم گرفته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط