شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱
معلم‌ها با محتوای کتاب‌های جدید‌التالیف آشنا می‌شوند

دوره‌های تربیت معلم پایه‌‌های دوم و ششم ابتدایی در مناطق استان‌ها در حال برگزاری است. معلم‌ها با شرکت در این دوره‌ها با محتوای کتاب‌های جدید‌التالیف درسی آشنا می‌شوند.-

مهدی رضایی، معاون دوره‌ تربیت معلم دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در محتوای کتاب‌های درسی پایه‌‌ دوم ابتدایی صورت گرفته و همچنین افزوده شدن پایه ششم به پایه‌های تحصیلی ابتدایی، دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی پیش از این با هدف آشنایی مدرسان پایه‌های مذکور با محتوای کتاب‌های جدید‌التالیف دوره‌های آموزش ضمن خدمت را برای این مدرسان برگزار کرد.

وی ادامه داد: مدرسان بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی به مناطق استان‌های خود بازگشتند و اکنون آموخته‌های خود را در قالب دوره‌های تربیت معلم در اختیار معلم‌های مناطق استان خویش قرار می‌دهند.

معاون دوره‌ تربیت معلم دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنانش گفت: مدرسان در دوره‌های تربیت معلم، معلم‌ها را با محتوای کتاب‌های جدید‌التالیف، شیوه‌های تدریس این محتواها و چگونگی ارزشیابی دانش‌آموزان و رویکرد جدید کتاب‌های درسی آشنا می‌کنند.

رضایی افزود: حدود 60 درصد این دوره‌ها تا اواخر مهرماه در برخی از مناطق استان‌ها به پایان می‌رسند و 40 درصد باقیمانده نیز در فاصله مهرماه تا آذرماه سال جاری در مناطق استان‌ها برگزار می‌شوند.

وی در پایان گفت: مرکز نیروی انسانی و مراکز آموزش ضمن خدمت کوتاه‌مدت استان‌ها و مناطق کشور وزارت آموزش و پرورش متولی برگزاری این دوره‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط