دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
تاکستانی‌ها به نمایشگاه کتاب می‌روند

به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان در استان قزوین برپاست.-

کلثوم میرزاحسینی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: در تمامی کتابخانه‌های تاکستان نمایشگاه تازه‌های کتاب برگزار می‌شوند. منابع این نمایشگاه‌ها دربرگیرنده کتاب‌هایی‌اند که از ابتدای سال 1391 توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌ها ارسال شده‌اند.

وی ادامه داد: در هر کتابخانه بیش از 50 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده‌اند. البته در کتابخانه «شهید بهشتی» که بزرگترین کتابخانه تاکستان است، بیش از 150 عنوان کتاب عرضه می‌شود.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان درباره سایر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب بیان کرد: این اداره می‌کوشد در هفته کتاب جشن کتاب را برگزار کند و در آن از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی تاکستان،‌ قاریان، نویسندگان، خانواده‌های برتر عضو کتابخانه‌ها، کتابداران نمونه و کتابخوانان برتر تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین در کتابخانه‌های این شهرستان برای کودکان و دانش‌آموزان ابتدایی کلاس‌های شعرخوانی و قصه‌خوانی، مسابقات فرهنگی و نقاشی را برگزار می‌کنیم.

میرزاحسینی با بیان این‌که در هفته کتاب روزانه یک مسابقه نقاشی اجرا می‌شود و به برگزیدگان جوایزی را اهدا می‌کنیم، گفت: در این هفته فرهنگی، کتابخانه‌های تاکستان مجری برپایی کلاس شعرخوانی، بیان اشعار نغز و معرفی اشعار شاعران مشهور است.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط