شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
برپايي مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» در نمایشگاه استانی خوزستان

مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» همزمان با هفتمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه برگزار می‌شود.-

حسینعلی سبزه، رییس بخش جانبی نمایشگاه خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این مسابقه به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب خوزستان با هدف آشنایی مردم با امام زمان (عج) پیش‌بینی شده است.

وی افزود: سوالات این مسابقه از کتاب «حضرت مهدی (عج) فروغ تابان ولایت» اثر محمد محمدی اشتهاردی و منتشر شده از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران انتخاب شده است. 

سبزه با بیان این‌که کتاب از هشت فصل تشکیل شده است، گفت: در این کتاب شخصيت و زندگاني حضرت ولیعصر(عج) به صورت کامل و با زبانی ساده برای مخاطبان عام و علاقه‌مند به آن حضرت همام(عج) نگاشته شده است.

وی اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که در کتاب به آن‌ها پرداخته شده است، می‌توان به ولادت، غيبت صغري و كبري، پاسخ به 27 سوال، انتظار، ويژگي ياران حضرت(عج)، ديدار كنندگان امام(عج) در غيبت كبري و حكومت و خودسازي در عصر غيبت اشاره کرد. 

سبزه با اشاره به شرایط حضور در این مسابقه عنوان کرد: علاقه‌مندان پس از تهیه کتاب یا در محیط نمایشگاه اثر را مطالعه و به آن پاسخ می‌دهند و فرصت دارند تا دوشنبه (دوم بهمن) پاسخ سوالات خود را به غرفه مسابقه ارایه دهند.

به گفته وی، قرعه‌کشی و قدردانی از افرادی که به سوالات پاسخ درست و مناسب داده‌اند، همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود.

غرفه مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» در سالن فعالیت‌های جنبی نمایشگاه قرار دارد.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان تا دوم بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 16 تا 21 و 30 دقیقه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط