یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
ارایه کتاب‌های برای مقابله با فرقه وهابیت در نمایشگاه خوزستان

بیش از 50 عنوان کتاب در غرفه «شبهات فرقه وهایبت و پاسخ به آن‌ها» در حاشیه هفتمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان ارایه شده‌اند.-

مسوول پاسخگویی به شبهات فرقه وهابیت با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این غرفه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با هدف آگاه‌سازی خانواده‌ها و جوانان خوزستانی در نمایشگاه برپا شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریم حزبوی ادامه داد: در این غرفه کارشناسان دینی و برخی نویسندگان کتاب‌های این حوزه حضور دارند و به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.

وی با بیان این‌که حدود 50 عنوان کتاب در موضوعات و مباحث مختلف این حوزه در غرفه ارایه شده‌اند، اظهار کرد: این کتاب‌ها از  آثار ارزشمند نگاشته شده در موضوع وهابیت به شمار می‌آیند که از سوی محققان و دین‌پژوهان کشور نگاشته شده‌اند.

حزبوی یادآور شد: علاوه بر کتاب، لوح فشرده و بروشورهایی درباره راهکارهای مقابله با فرقه وهابیت و همچنین جنایات آن‌ها در کشورهای افغانستان، پاکستان و ایران در این غرفه توزیع می‌شوند.

به گفته وی، این آثار اغلب از منابع غنی مکتوب شیعه و سنی و با استناد به کتاب‌های دینی استخراج شده است.

غرفه «شبهات فرقه وهایبت و پاسخ به آن‌ها» در سالن خرمشهر نمایشگاه استانی کتاب خوزستان قرار دارد.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان تا دوم بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 16 تا 21 و 30 دقیقه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط