یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
انتشار «صفحات و پوسته‌های نازک: تئوری، تحلیل و کاربردها»

کتاب «صفحات و پوسته‌های نازک؛ تئوری، تحلیل و کاربردها» به قلم عبدالحسین فریدون، دانشیار دانشگاه سمنان با همکاری حسین همتیان ترجمه و از سوی انتشارات دانشگاه سمنان منتشر شده است.-

عبدالحسین فریدون، یکی از مترجمان کتاب «صفحات و پوسته‌های نازک: تئوری، تحلیل و کاربردها» درباره این کتاب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتاب حاضر را دو متخصص این حوزه به نام‌های «ادوارد ونتسل» و «تئودور کروتامر» نوشته‌اند. این کتاب سال 2001 در دو جلد نگارش و سال 2004 نیز تجدید چاپ شده اما تغییری پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: کتاب «صفحات و پوسته‌های نازک؛ تئوری، تحلیل و کاربردها» شامل دو جلد است که جلد نخست آن تئوری‌های خمش صفحه و کاربرد آن را معرفی می‌کند و در جلد دوم هم تئوری، تحلیل و اصول سازه‌های پوسته معرفی می‌شود.

وی افزود: در این کتاب به صورت مفصل به تحلیل صفحات پوسته‌ها، روش حل صفحات پوسته‌ها، انواع صفحات و پوسته‌ها و ... پرداخته شده است. 

به گفته این مدرس دانشگاه، کتاب حاضر برای دانشجویان رشته عمران، مکانیک، مواد و فضانوردی قابل استفاده است. این اثر مثال‌های زیادی دارد و برای مخاطبانی که به تحقیق و کار روی این موضوع علاقه‌مندند، قابل استفاده است.

هر جلد این مجموعه 14 هزار تومان قیمت دارد و با شمارگان 200 نسخه روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط