سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
«نسیما» به محتوا می‌اندیشد، نه تعداد کتاب

انتشارات «نسیما» با همکاری نشر «قو» در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند. این انتشارات با 17 عنوان کتاب به مصلا می‌آید. مدیر این مرکز نشر عنوان می‌کند که «نسیما» مي‌كوشد تا بيشتر در راستای افزایش كيفيت محتواي كتاب‌هايش كار كند تا این که به افزایش تعداد كتاب‌ها بیندیشد.-

کتایون رجبی‌راد، مسوول انتشارات «نسیما» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: مجموعه 14 جلدی «عقیق» که هفت جلد آن منتشر شده و از مهم‌ترین آثار این انتشارات است، مجموعه داستان‌هایی درباره ائمه اطهار(ع) به شمار می‌آید.

وی افزود: «عقیق» با داستانی به نام «حل شدن در استکان مرگ» که چند روایت جعلی از برزخ است، آغاز می‌شود و با داستان «در هتل اردو زدن» که ماجرایی درباره امام زمان(عج) است، به پایان می‌رسد.

رجبی‌راد زبان صمیمانه و بسیار روان را از ویژگی‌های بارز این مجموعه یاد کرد و گفت: نویسنده این اثر کوشیده است با نگاهی جدید به الگوها و قالب‌های عزاداری بنگرد. به عنوان نمونه، او در یکی از داستان‌های این مجموعه با نام «ما که تنها نیستیم» از زبان اشیا به سوگواری اهل‌بیت(ع) می‌پردازد.

مدیر مسوول انتشارت «نسیما» در پاسخ به اين پرسش كه «علت عرضه تنها 17 عنوان كتاب در نمايشگاه كتاب از سوي انتشارات نسيما چيست؟» گفت: اين انتشارات مي‌كوشد تا بيشتر در راستای افزایش كيفيت محتواي كتاب‌هايش كار كند تا این که به افزایش تعداد كتاب‌ها بیندیشد. بنابراين، كتاب‌هايي كه در نمايشگاه ارايه خواهند شد، با توجه به رویکرد تربیتی نشر نسیما، كاربردي‌اند و زمينه‌هاي اصلاح جوانان و عموم مردم را فراهم مي‌كنند.

وی ادامه داد: «مهارت نوشتن»، مجموعه پنج جلدی «خانواده»، «دنیایی که بی‌دلهره در آن می‌توان آواز خواند»، «تفکر و تعقل»، «برنامه درسي پنهان» و «ارزيابي عملكرد» عنوان برخی آثار این انتشاراتند که در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

بيست‌ و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط