چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
حضور مخاطبان در نمایشگاه انتظار ما را برآورده کرد

مسوول انتشارات هاجر قم گفت: نشر هاجر مخاطبان خاص خود را دارد و حضور علاقه‌مندان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران توانسته است انتظار ما را برآورده کند.-

احمد شایانفر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: تعداد مراجعان به گستردگی سال‌های گذشته نیست که شاید این موضوع ناشی از افزایش بهای کتاب باشد اما حضور مردم قابل قبول و راضی کننده است.

وی با بیان این‌که هر نمایشگاهی معایب و محاسنی دارد، ادامه داد: امسال شاهد نظم و ترتیبی خاص در سالن ناشران عموم هستیم. به نظر می‌رسد انتقال سالن ناشران بین‌الملل به خارج از مصلی، فرصت بازدید راحت‌تر را برای مخاطبان این حوزه فراهم و همچنین از ازدحام جمعیت در سایر سالن‌های نمایشگاه کتاب جلوگیری کرده است.

این ناشر اهل قم بیان کرد: افزایش استراحتگاه‌ها و تخصیص جایگاه‌هایی به بخش‌های چاپ و نشر، نشر الکترونیک و نهاد کتابخانه‌های عمومی، از دیگر محاسن این دوره از نمایشگاه کتاب تهران به شمار می‌آیند.

وی درباره شاخص‌ترین آثار این نشر گفت: «سال‌نامه فاطمی موسوم به آوای ریحان»،‌ «مهارت‌های زندگی»،‌ »نرم‌افزارهای الکترونیکی»، «زن، مرد، تشابه و تساوی» و «ره‌پویان پژوهش» از  آثار شاخص نشر هاجرند.

همچنین شایانفر گفت: این نشر علاوه بر ارایه کتاب، مسابقه کتابخوانی «انسان برای زندگی بهتر» را هم برگزار می‌کند. مراجعان در نیمه نخست زمان برپایی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب بیش از 10 هزار پرسشنامه این مسابقه را دریافت کردند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط