شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
«اثبات ولايت اميرالمؤمنين(ع) از قرآن و سنت» در نمايشگاه كتاب

كتاب «اثبات ولايت اميرالمؤمنين(ع) از قرآن و سنت» در دو مجلد منتشر و در بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران عرضه شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «اثبات ولايت اميرالمؤمنين (ع) از قرآن و سنت» كتاب ارزشمندی است كه در دو جلد به زيور طبع آراسته شده و حاصل هشت سال زحمت و تلاش تحقيق و بررسی درباره آيات مربوط به حضرت مولی‌الموحدين اميرالمومنين علی(ع) و ائمه اطهار(ع) در قرآن مجيد است.

عبدالصمد ساكی، مؤلف کتاب، در اين مدت توانسته با بررسی و تحقيق در بيش از 400 كتاب منبع، مرجع و مستند شيعه و عامه، تعداد دو هزار و 25 آيه را كه بر اساس سوره‌ها تنظيم شده و همگی مربوط به آن امام همام و فرزندان بزرگوارشان است، جمع‌آوری كند و اين از ويژگی‌های بارز اين كتاب است كه مطالب آن براساس احاديث و روايات خاصه و عامه استوار شده است.

انتشارات طوبای محبت مجموعه دوجلدی كتاب «اثبات ولايت اميرالمؤمنين (ع) از قرآن و سنت» نوشته عبدالصمد ساكی را در هزار و 690 صفحه و به قيمت 290 هزار ريال منتشر و در بيست‌ و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران عرضه كرده است.

كتاب‌هايی مانند «منتخب شرح صلوات»، «سيره پيامبر اكرم(ص) محبت و رحمت»، «بيت الاحزان»، معراج السعاده»، «رازهای شگفت‌انگيز فاطمه(س)» و «سفرنامه پياده تا كربلا» در صدر پرفروش‌های اين انتشارات در نمايشگاه كتاب تهران قرار دارد. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز(21 اردیبهشت) در مصلای امام خمینی(ره) تهارن به کار خود خاتمه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط