شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
نیازسنجی کردیم همراه با طراحی و صفحه‌بندی زیبا

مدیرمسوول انتشارت دلیل ما گفت: از مهم ترین نیازهایی که ناشران دینی باید به آن‌ها توجه کنند، نیازسنجی مخاطب، داشتن قلم روان و طراحی جلد و صفحه‌بندی زیبا است. انتشارات دلیل ما به دلیل داشتن این ویژگی‌ها به عنوان ناشر برگزیده بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.-

یدالله سعدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد : انتشارات دلیل ما از سال 1379 آغاز به کار کرده و تاکنون 800 عنوان کتاب را با موضوع اهل‌بیت‌ (ع) و همچنین در حوزه دین منتشر کرده است.

ناشر برگزیده بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: آثار منتشر شده از سوی این انتشارات هم برای مخاطبان خاص مانند پژوهشگران، محققان و روحانیون و هم برای عموم مردم جاذبه و کارآیی دارد. از جمله برترین کتاب‌های این انتشارات می‌توان به کتاب‌های مرجع، ‌بحار‌الانوار و سخنان حضرت زهرا (س) که در 25 جلد جمع‌آوری شده‌اند، اشاره کرد.

وی با اشاره به این‌که انتشارات دلیل ما با بیش از 100 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کرد،‌ گفت: این انتشارات با 43 عنوان کتاب که برای نخستین بار به منتشر شده‌اند، در نمایشگاه حضور یافت که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان از جلد نهم مجموعه «الحیاة»، «تفسیر کوفی» و «شناخت وهابیت» نام برد.

سعدی با اشاره انتخاب این انتشارات به عنوان ناشر برگزیده در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: انتشارات دلیل ما بیشترین اثر چاپ نخست را در نمایشگاه عرضه و دو غرفه را به مناسبت همزمانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با میلاد فاطمه زهرا (س) راه‌اندازی کرد. آثار ارایه شده در این غرفه‌ها با موضوع حضرت فاطمه (س) و با تخفیف 50 درصدی به مخاطبان و علاقه‌مندان عرضه شدند.

وی در پایان گفت: از مهم ترین برنامه‌هایی که انتشارات دلیل ما برای سال 92 دارد، ایجاد فروشگاه بزرگ برای ارایه آثارش است. نخستین فروشگاه انتشارات دلیل ما طی چند ماه آینده در شهر قم افتتاح خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز(21 اردیبهشت) پایان می‌پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط