پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
«گزارش لحظه به لحظه از ولادت علی(ع) در کعبه» پرفروش شد

مسوول بخش علمی انتشارات دلیل ما گفت: با نزدیک شدن به سالروز ولادت امام علی(ع) با تقاضای خرید کتاب‌هایی با محور حضرت علی(ع) از سوی موسسات و ادارات فرهنگی روبه‌رو شده‌ایم. کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت علی(ع) در کعبه» از جمله این آثار است که تاکنون به چاپ سیزدهم رسیده است.-

فرید مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت علی(ع) در کعبه» را حدود چهار سال پیش محمدباقر انصاری ویژه جوانان و بزرگسالان به رشته تحریر درآورد و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان کتاب روبه‌رو شده است.

وی با اشاره این اثر که 60 صفحه دارد و به بهای 12 هزار ريال عرضه می‌شود، عنوان کرد: نگارش ساده کتاب گزارش لحظه به لحظه از ولادت علی(ع) در کعبه، حجم کم و محتوای مستند این اثر سبب استقبال عموم شده است.

وی ادامه داد: همچنین کتاب «دفتر خاطرات قنبر، غلام امیرالمومنین(ع)» با پنج نوبت چاپ، از دیگر نوشتارهای پرفروش این نشر و از آثار محمدرضا انصاری به شمار می‌آید. مطالب این کتاب از زبان قنبر با ادبیات داستانی که وی شاهد آن بوده است، گفته می‌شود. قنبر، غلام و خدمتکار خانه امیرالمومنین(ع) بود.

مسوول بخش علمی انتشارات دلیل ما در ادامه از استقبال محبان اهل بیت(ع) از کتاب «امام علی(ع) از ولادت تا شهادت» خبر داد و گفت: ‌این کتاب را علامه سیدکاظم قزوینی به زبان عربی نوشته که علی کرمی آن را به زبان فارسی برگردانده است. کتاب «امام علی(ع) از ولادت تا شهادت» با 672 صفحه تاکنون به شش دوره چاپ رسیده است و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره کامل از زندگانی حضرت علی(ع) را به بهای 220 هزار ريال تهیه کنند.

وی افزود: همچنین درباره زندگانی و ولادت این امام بزرگوار کتاب «اولین میراث مکتوب در فضائل امیرالمومنین(ع)» را به قلم محمدباقر انصاری منتشر کرده‌ایم. این اثر برگرفته از کتاب «اسرار آل محمد(ص)» است و با شمارگان سه هزار نسخه،‌ در 124 صفحه و به بهای 21 هزار ريال روانه بازار کتاب شده است.

13 رجب سالروز ولادت امام علی(ع) و بزرگداشت روز مرد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط