چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
استقبال از کتاب‌های مناسبتی در نمایشگاه قرآن

مسوول فروش انتشارات دلیل ما گفت: اغلب کتاب‌هایی که مورد توجه بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار گرفته‌اند، آثاری‌اند که مضامین‌شان با مناسبت‌های ماه‌ مبارک رمضان ارتباط دارند.-

مهدی خوش‌رو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: تاکنون کتاب‌های «اسرار آل محمد(ص)»، «امام علی(ع) از ولادت تا شهادت» و «تاریخ سیاسی اسلام» نسبت به سایر آثار نشر دلیل ما پرفروش بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که «استقبال از بیست و یکمین دوره نمایشگاه قرآن کریم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» گفت: استقبال از نمایشگاه قرآن امسال تقریبا متوسط بوده است، زیرا بحث کتابفروشی در آن مطرح نیست و بیشتر به جنبه‌های دیگر نمایشگاه توجه شده است. برپایی همایش‌های فرهنگی بخشی از این جنبه‌ها را تشکیل می‌دهند.

مسوول فروش انتشارات دلیل ما افزود: معمولا پس از برگزاری نمایشگاه‌های قرآن کریم بازخوردها و پیگیری‌هایی برای تهیه آثار از سوی مخاطبان وجود دارد که ناشران را نسبت حرفه‌شان امیدوار می‌کند. اگر مسوولان برپایی این نمایشگاه چنین بازخوردهایی را دریافت نکردند، باید نسبت به نحوه برپایی این همایش‌ها تجدید نظر کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 15 تیر‌ماه به مدت یک ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت 17 تا 24 در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط