یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۴
تجربه اي تلخ، مانع از چاپ كتاب جديدم شده است

«ايرج رامين‌فر»، طراح صحنه و لباس گفت: تجربه چاپ اولين كتابم باعث شد به دنبال انتشار اثر ديگري نباشم.\

 ايرج رامين‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين كه كتاب «طراحي فيلم» را در سال 1379 در انتشارات پژوهش‌هاي فرهنگي به چاپ رسانده است، عنوان كرد: با اين كه مدت‌هاست از چاپ اول اين اثر مي‌گذرد اما هنوز تجديد چاپ نشده است.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه دانشجويان و علاقمندان زيادي به دنبال ‌اين كتاب ناياب كه تنها كتاب درباره طراحي فيلم است، هستند. 

رامين فر اشاره كرد: چند بار با انتشارات تماس گرفتم و اعلام كردم اين اثر احتياج به تجديد چاپ و بازنويسي دارد تا كامل‌تر شود ولي در اين جهت اقدامي صورت نگرفت. 

وي يادآور شد: در حال حاضر مطالب زيادي درباره طراحي صحنه، نقش طراحي صحنه در سينما، تجربيات و برداشت‌هايم از سينما در دست دارم، ولي تجديد چاپ نشدن كتابم باعث شد به دنبال انتشار اثر ديگري نباشم. 

«ايرج رامين‌فر» داراي مدرك ليسانس و فوق ليسانس طراحي صحنه و لباس از دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران و فارغ التحصيل از دانشگاه ونسن فرانسه است. 

وي فعاليت سينمايي خود را از سال 1346 به عنوان مشاور صحنه و لباس در فيلم «سفر» آغاز كرد. 

رامين‌فر همچنين موفق به راه‌اندازي دو نمايشگاه از طراحي صحنه و لباس شده است. از ديگر حوزه‌هاي فعاليت‌ او مي‌توان به تلويزيون و تئاتر اشاره كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط