چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
«روزی که هزار بار عاشق شدم» در بوته نقد

نشست نقد و بررسي مجموعه داستان «روزی که هزار بار عاشق شدم» نوشته روح‌انگيز شريفيان، يكشنبه، 12 آبان در فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، نشست نقد و بررسي مجموعه داستان «روزی که هزار بار عاشق شدم»، يكشنبه، 12 آبان، ساعت 10 با حضور جعفر توزنده‌جانی، نويسنده و منتقد در خانه فرهنگ میثاق فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.

در بخشي از اين كتاب آمده است: «تازه آن وقت بود که متوجه شدم این همه سال با اردوان خیالی دوست بودم. اردوانی که شاید برای خودش هم خیال بود. اردوانی که خودش را پشت نقاشی‌هایش پنهان می‌کرد. اردوانی که زندگی نمی‌کرد، زندگی را نقاشی می‌کرد. اردوان زندگی نکرده بود ادای زندگی را در آورده بود. فکر مي‌کردم زندگی و خوشبختی‌اش در خلاقیت هنریش است. تا آن روز این طور فکر می‌کردم. اما حالا نمی‌دانم که این نقاشی‌ها چقدر راضی‌اش می‌کردند.»

روح‌انگیز شریفیان، نویسنده و مترجم، متولد سال 1320 در تهران و فارغ‌التحصيل رشته تعلیم و تربیت در مقطع كارشناسي از دانشگاه اتریش است. وي سال‌هاست که در لندن اقامت دارد.

«دست های بسته»(1370)، «چه کسی باور می کند، رستم»(1382)، «روزی که هزار بار عاشق شدم»(1384) و «کارت پستال»(1387) از آثار شريفيان هستند.

مجموعه داستان «روزی که هزار بار عاشق شدم» براي نخستين بار، در تيرماه سال 1384 و از سوي انتشارات مروارید روانه بازار كتاب شد.
 
خانه فرهنگ میثاق در بلوار آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها