شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
«باغبان دانا و درخت مهربان» بر پله چهارم انتشار

چاپ چهارم کتاب «باغبان دانا و درخت مهربان» با نویسندگی ندا مشیریان، ترجمه بردیا احسانی و تصویرگری شیرین کره‌یی به دو زبان فارسی و انگلیسی، توسط انتشارات ندای سینا برای کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «باغبان دانا و درخت مهربان» از مجموعه کتاب‌های «کودک موفق» برای کودکان گروه سنی «الف»، «ب» و «ج» در نظر گرفته شده و چاپ اول تا سوم آن در سال 1391 منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «درخت مهربان خیلی زود با همه دوست شد. با خاک، رود، خورشید، آسمان، ماه، باد و پرنده‌ها. شب که می‌شد، به آسمان زل می‌زد و یک عالمه با ماه و ستاره‌ها حرف می‌زد. بعد هم چشم‌هایش را می‌بست، نفس عمیقی می‌کشید و در خیالش خودش را می‌دید که درخت قوی، محکم و مفیدی شده است و با این همه فکر خوب و شیرین به خواب می‌رفت و تمام شب خواب‌های قشنگ می‌دید...»

کودکان با خواندن این کتاب آموزنده «مثبت اندیشی» را فراگرفته و می‌آموزند که در زندگی برای این‌که انسان‌های موفقی شوند باید به سخنان، راهنمایی‌ها و نصیحت‌های بزرگترهایشان توجه کنند.

انتشارات ندای سینا، چاپ چهارم کتاب «باغبان دانا و درخت مهربان» را در قالب 23 صفحه و شمارگان پنج هزار نسخه در قطع خشتی منتشر کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با بهای 35 هزار ریال خریداری کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها