این کتاب در شش فصل تدوین شده است. فصل اول، تصویری از «فنون ارتباطات میان فردی» ارائه می دهد. فصل دوم به بررسی «فنون سازمانی» می پردازد. «فنون رسانه ای» از دیگر فصول کتاب است که سازمان را به یک بازیکن تبدیل می کند. بخش چهارم مشتمل بر «فنون اینترنتی» است که درباره روشهای مختلف توزیع دیجیتالی اطلاعات می دهد و فصل پنجم که آخرین فصل کتاب محسوب می شود به «فنون تبلیغی» اختصاص دارد.
«فنون روابط عمومی» با تالیف مهدی باقریان از سوی نشر کارگزار روابط عمومی در قطع وزیری با قیمت 15000 تومان وارد بازار نشر شده است.
نظر شما