دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
بسته موضوعی محرم روی «طاقچه» قرار می‌گیرد/ برنامه‌های «طاقچه» برای هفته کتاب

مدیر طرح نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» ضمن تشریح طرح‌های تبلیغی این مجموعه، از ارائه بسته مناسبتی در ایام محرم خبر داد.

مهندس محمد‌ صدوقی‌، مدیر طرح نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برنامه‌های جدید مجموعه «طاقچه» اظهار کرد: بعد از پایان بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و موفقیت طاقچه به‌عنوان ناشر برتر بخش دیجیتال،‌ نزدیک به 40 ناشر برای همکاری با طاقچه اعلام آمادگی کردند. در حال حاضر کتاب‌های 150 ناشر از طریق «طاقچه» قابل دریافت است. علاوه بر یک‌هزار و 500 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف، روزنامه و نشریات نیز از طریق این نرم‌افزار قابل دریافت است.

وی افزود: فروش کتاب‌های چاپی همزمان با آغاز سال تحصیلی کاهش پیدا می‌کند، به همین نسبت کتاب‌های الکترونیکی نیز به وضعیت مشابهی دچار می‌شوند، این درحالی ‌است که طاقچه از نظر جذب مخاطب تابستان خوبی را پشت سر گذاشت.
 
صدوقی با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی «طاقچه» ادامه داد: از اواسط تابستان طرح فروش نیم‌بهای کتاب اجرایی شد. پنجشنبه و جمعه هر هفته کتاب‌‌های باکیفیت و جدید که با قیمت‌‌های بالایی نیز چاپ شده‌‌اند، در این طرح قرار می‌گیرند. به‌عنوان مثال کتاب 30 هزار تومانی در این طرح به بهای سه تا چهار هزار تومان به فروش می‌رسد.  
 
مدیر طرح نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» گفت: برای ایام محرم، بارگذاری کتاب‌های موضوعی محرم و امام حسین(ع) را در برنامه داریم. کتاب‌های موضوعی نیز در سبد تخفیف قرار خواهند گرفت. با توجه به در پیش بودن بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی در آبان‌ماه، «طاقچه» برنامه‌های ویژه‌ای را درنظر گرفته که به‌زودی اعلام خواهد شد.
 
وی در پایان درباره همکاری «طاقچه» در جایزه ادبی «بهرام صادقی» عنوان کرد: جایزه ادبی بهرام صادقی اوایل دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. بنابر برنامه‌‌ریز‌ی‌های صورت گرفته، آثار برگزیده در این فعالیت فرهنگی در نرم‌افزار «طاقچه» عرضه خواهند شد.  
                                        

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها