وی ادامه داد: توجه ویژه این برنامه به مخاطبان خاصی است که فقط به صورت شبانه میتوانند شنونده رادیو باشند. یکی از مهمترین اهداف این برنامه انرژی مثبت دادن و سرحال کردن کسانی است که شبها کار میکنند و یا به هر دلیلی شب را بیدار هستند و از دیگر اهداف هم میتوان به اطلاعرسانی اخبار و رویدادها اشاره کرد.
تهیهکننده بیدار باش تهران در پاسخ به این پرسش که برنامهای به مدت زمان 240 دقیقه با چه رویکردی طراحی شده است، گفت: قبل از این بیشتر برنامههای شبانه تولیدی بود و کسانی که به هر دلیلی مجبور بودند، بیدار باشند نمیتوانستند در برنامه مشارکت کنند و با برنامهسازان در تعامل باشند. در این برنامه هم ما سعی کردیم با گنجاندن آیتمهای متنوع و انتخاب موسیقیهای شاد لحظات مفرحی را برای مخاطبانمان فراهم کنیم. در حال حاضر این برنامه توانسته حدود 80 درصد، مخاطبان جدید به رادیو اضافه کند.
عبدی بیشتر توضیح داد و خاطر نشان کرد: برنامه ما بیشتر مبتنی بر موسیقی و ترانه است و هر شب رنگ خودش را دارد، برنامه هر شب با یک برنامهساز مجزا روی آنتن میرود، هر گروه برنامهساز فضای خاص خودشان را طراحی میکنند و این باعث میشود تا تنوع موسیقی برنامه بیشتر شود.
وی به آیتمهایی که طراحی شده است اشاره کرد و گفت: هر شب آیتمها به تناوب برنامه پخش میشود، در آن ساعت از شب علاوه بر ترانه و موسیقی برای سرگرم کردن مخاطبان و انرژی مضاعف دادن به شنوندگان آیتمهای متنوعی طراحی شده است؛ بخشی با عنوان «تهرانگرد» پخش میشود که یکی از مکانهای دیدنی تهران را معرفی میکند.
عبدی در پایان اظهار کرد: حتی شنوندگان میتوانند اخبار مرتبط با اکران برنامههای سینمایی کشور و رویدادهای آن را در بخشی با عنوان «کلاکت» دنبال کنند. «نگارخانه» از دیگر بخشهایی است که به گالریهای تهران میپردازد. ما در آیتم «کتابخانه» کتابهای جدید که به تازگی چاپ شده است را معرفی میکنیم. حتی شنوندگان در این برنامه میتوانند خبرهای جدید دنیای نرم افزار را با «صفر و یک» دنبال کنند.
نظر شما