یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت

زیویار در بازدید از پروژه‌های کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان تاکید کرد و خبر داد: فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، علی‌محمد دریکوند، فرماندار خرم‌آباد، سیدرضا حسینی، مدیرکل حوزه استاندار، احسان کرم‌زاده، مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان، عصر شنبه (۲۵ تیرماه) از طرح‌های فرهنگی خرم‌آباد بازدید کردند. 

استاندار لرستان هدف از بازدید امروز را پیگیری برای تکمیل و مشخص شدن میزان پیشرفت فیزیکی و همچنین شناسایی مشکلات پروژه‌‌های حوزه فرهنگی و هنری استان برشمرد و افزود: با هدف به نتیجه رساندن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور محترم به لرستان، موضوع طرح‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگی و هنری استان نیز در دستور کار قرار دارد و تسریع در روند احداث طرح‌ها به‌عنوان یک ضرورت پیگیری خواهد شد‌.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان لرستان به‌ویژه در شهرستان‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته و تاکید دولت سیزدهم بر ضرورت احداث زیرساخت‌های فرهنگی، اقدامات در زمینه احداث و تکمیل پروژه‌های استان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

زیویار با بیان اینکه در مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان تاکنون برای تکمیل کتابخانه‌های سطح استان شامل ۳۰ میلیارد تومان از محل سازمان برنامه و بودجه و ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی اختصاص یافته است، اظهار کرد: فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: درباره تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر برای این طرح منظور شده است.

وی با اشاره به اهمیت جذب مابقی اعتبارات پروژه‌های حوزه فرهنگی و هنری استان، گفت: همکاری و پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی درباره جذب اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌ها نقش مهمی در تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان خواهد داشت و امیدواریم، با تزریق مبالغی اعتبار، شاهد پیشرفت و تسریع در روند تکمیل طرح‌های استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها