شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
اختتامیه هشتمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب از مازندران آغاز می‌شود

اسماعیل جانعلی‌پور، با اعلام خبر برگزاری آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب به میزبانی روستا‌های برگزیده گفت: نخستین آیین اختتامیه این جشنواره با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بابل استان مازندران برگزار خواهد شد.

اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌ اختتامیه جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، گفت: نخستین آیین اختتامیه این جشنواره یکشنبه 8 آبان با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بابل استان مازندران برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: در این مراسم از دو روستای برگزیده دوستدار کتاب «عرب خیل» ساری و «درویش خیل» بابل تقدیر خواهد شد و هدایا و اعتبارات تخصیص یافته نیز تقدیم خواهد شد.
 
جانعلی‌پور با بیان اینکه مدیران بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی در این مراسم حضور دارند، عنوان کرد: دیدار با فعالان فرهنگی، بازدید از کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی نیز از دیگر اقداماتی است که در‌حاشیه این مراسم انجام خواهد شد.
 
به گفته وی، پس از مازندران نیز استان‌های دیگر مثل سه روستا در همدان، خوزستان و آذربایجان غربی در نوبت برگزاری مراسم اختتامیه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها