پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
حضور به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران با هزار عنوان اثر

مدیر توسعه بازار و بازرگانی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از ارائه هزار عنوان کتاب انتشارات به‌نشر درسی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد،

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در مشهد، خلیل پورزندی از ارائه هزار عنوان کتاب انتشارات به‌نشر درسی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 20 تا 30اردیبهشت برگزار می شود، خبر داد و گفت: در این دوره ازبرگزاری نمایشگاه کتاب، به‌نشر نیز همانند ادوار قبل در دو بخش کودک و نوجوان  و عمومی با مجموع 300 متر فضای فیزیکی با ارائه آثار جذاب و پرمخاطب جدید در موضوعات متنوع  حضور دارد. 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی برای تجدید دیدار با مخاطبان و گپ و گفت‌و گو با آنان است و امسال به‌نشر با ارائه آثار به روز و پر مخاطب، برگزاری برنامه‌های مختلف رونمایی کتاب و نشست‌های کتاب محور میزبان حضور علاقه‌مندان به علم و فرهنگ خواهد بود.
 
مدیر توسعه بازار و بازرگانی به‌نشر افزود: این آستان مقدس با قدمت نزدیک به یک قرن فعالیت نشر و تولید بیش از 16 هزار عنوان کتاب در قالب نزدیک به 90 میلیون نسخه به عنوان یکی از پیشکسوتان و بزرگان این عرصه همواره از زمان تشکیل اولین نمایشگاه در این رویداد فرهنگی با حضور مثمر ثمر مؤسسات خود تاثیر بسزا و پررنگی داشته است.

پورزرندی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان یک معرکه فرهنگی، محل عرضه تولیدات کلان‌ صنعت نشر کشور است که این رویداد فرهنگی می‌تواند آخرین پیشرفت‌های فکری، اجتماعی و... جامعه ایران اسلامی و تولیدات فرهنگی سایر کشورها را برای همگان به نمایش بگذارد.

وی افزود: سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان با فعالیت بخش حضوری با بستر مجازی نیز همراه خواهد بود، البته، این اقدام معایب و محاسنی را هم به دنبال دارد. علاقه‌مندان در مناطق محروم یا کم برخوردار که امکان حضور در رویداد بین‌المللی را ندارند، می‌توانند از این رویداد فرهنگی بهره‌مند شده و کتاب‌های مورد نظر و درخواست خود را گزینش و سفارش دهند و به صورت رایگان در محل اعلام شده تحویل بگیرند. 
 
وی ادامه داد: در این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از سوی انتشارات به‌نشر، نشست‌های کتاب محور و برنامه‌های جنبی نیز برگزار خواهد شد. از سایر شگفتانه‌های امسال می‌توان  به عرضه و رونمایی چندین کتاب صوتی را مطرح کرد که بی شک مورد اقبال مراجعان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها