چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
چهارمین پویش سفیر حسین(ع) آغاز شد

چهارمین پویش ملی سفیر حسین (ع) همزمان با شروع ماه محرم از 27 تیر تا 12 مرداد به همت انجمن کتابفروشان خوشه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انجمن کتابفروشان ‌خوشه در نظر دارد پویش ملی میزُکتاب، سفیر حسین 4 را برای چهارمین سال متوالی و با هدف ترویج و عرضه کتاب در مساجد، هیأت، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور همزمان با شروع ایام محرم از 27 تیر تا 12مرداد 1402 برگزار کند.
 
این پویش با همکاری کتابفروشان سراسر کشور، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جامعه ایمانی مشعر و شرکت‌های پاتوق کتاب، به نشر، کتابشهر ایران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار خواهد شد.
 
محمدیان دبیر پویش سفیر حسین 4 با اشاره به شیوه برگزاری این پویش، گفت: سفیران به عنوان برپاکننده میزکتاب، پس از ثبت‌نام و گذراندن دوره آموزشی (مجازی) به نزدیک‌ترین کتابفروشی محلی معرفی خواهند شد و سپس با هماهنگی کتابفروش، کتاب‌ها را به صورت امانی دریافت و در مجموعه مدنظر خود عرضه خواهند کرد.
 
محمدیان ادامه داد: در این پویش برای هر خریدار  15 درصد تخفیف تا سقف 300 هزارتومان قیمت پشت جلد، بن‌کتاب تعلق می‌گیرد و 15درصد از میزان فروش پشت جلد کتاب‌ها توسط دبیرخانه پویش به برپاکننده میزکتاب تقدیم خواهد شد.
 
علاقه‌مندان به برگزاری نمایشگاه کتاب و برپایی میزکتاب برای ثبت‌نام عدد 4 را به شماره 10003022 ارسال و برای کسب اطلاعات تکمیلی به khooshe.org مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها