دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
مهلت شرکت در مسابقه استانی کتابخوانی «عفاف و حجاب» تمدید شد

بوشهر- طبق اعلام اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، مهلت شرکت در مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در بوشهر که با محوریت «عفاف و حجاب» برگزار می‌شود، تا پایان آبان ماه 1402 تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر،این مسابقه که محوریت آن عفاف و حجاب است، با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به طور غیر مستقیم در قالب داستان و رمان، ترویج کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر با موضوع  عفاف و حجاب و شناسایی و تقویت حلقه‎‌های مطالعاتی موجود و تشکیل حلقه‎های مطالعاتی جدید برگزار خواهد شد.

منابع این مسابقه کتاب‎های «بی‌پرده با حجاب» اثر نعیمه اسلاملو برای قشر نوجوان (12 تا 17 سال) و کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» نوشته محمدعلی حبیب‌اللهیان برای بزرگسال (18 سال به بالا) است که علاقه‌مندان می توانند این کتاب‌ها را با تخفیف 40 درصد از کتابخانه های عمومی و موسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر استان تهیه کنند.

آزمون این رویداد که پیش از این قرار بود در چهارم آبان ماه برگزار شود، به‌صورت کتبی و حضوری در تاریخ نهم آذر ماه سال جاری در سراسر استان برگزار خواهد شد که مکان های برگزاری آزمون، اطلاع رسانی می‎شود.

برای این مسابقه بیش از یک میلیارد ریال هدایای نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است که در بخش بزرگسال به‌ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی 50 میلیون ریال، 40 میلیون ریال و 30 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و در بخش نوجوان نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب 30 میلیون ریال، 25 میلیون ریال و 20 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین به قید قرعه به افرادی که بالای 70 امتیاز بگیرند، جوایزی شامل کمک‌هزینه به عتبات عالیات، نیم‌سکه بهار آزادی، دوچرخه، تب‌لت، لب‌تاپ و ساعت هوشمند اهداء خواهد شد و به افرادی که نمرات بالای 50 نیز کسب کنند، باز هم به قید قرعه، 10 عدد کارت هدیه 5 میلیون ریالی، 10 عدد کارت هدیه 3 میلیون ریالی و 10 عدد کارت هدیه 2 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت. همچنین به حلقۀ مطالعاتی برتر نیز 100 میلیون ریال کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اعطاء خواهد شد.

علاقه‌مندان از طریق لینک yun.ir/bushehrpl می‎توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها