چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۸
جشنواره شعر فجر موجب تحكيم سياسي و فرهنگي مي‌شود

اسرافيلي، عضو شوراي سياست گذاري جشنواره شعر فجر معتقد است اين جشنواره با تعاملي كه ميان شاعران بين‌المللی و شاعران داخل ايران برقرار مي‌كند، علاوه بر تعامل‌هاي فرهنگي ميان كشورها مي‌تواند موجب تحكيم روابط فرهنگي و سياسي نيز بشود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، حسين اسرافيلي شاعر در گفت‌و‌گو با ستاد خبري اين جشنواره گفت: ضرورت برپايي جشنواره بين‌المللي شعر فجر در كنار ديگر جشنواره ها از ديرباز احساس مي‌شد و يقينا اين جشنواره بر شعر و ادبيات ايران تاثير خود را گذاشته و خواهد گذاشت. 

شاعر مجموعه «آتش در گلوله» گفت: برگزاري جشنواره شعر فجر با سامان‌مندي اهداف و برنامه‌ريزي كه مسئولان فرهنگي داشته‌اند، توانسته است، شعر فارسي را به بيرون از مرزهاي ايران بشناسد. 

شاعر «ردپاي صدا» تصريح كرد: جشنواره يك مولود سه ساله است و بايد به آن فرصت داد تا ضعف‌هاي خود را به كمال برسانند، چرا كه در طول زمان جشنواره مي‌تواند نقاط ضعف خود را بشناسد و در تبديل كردن اين ضعف‌ها به نقاط قوت كوشا باشد. 

شاعر «شرحه شرحه آتش» افزود: دائمي شدن دبيرخانه اين جشنواره فرصت پيگيري امور مربوط به جشنواره در طول سال را فراهم آورد و يقينا با تلاش مسوولان در اين دوره و دوره‌هاي آينده شاهد جشنواره‌اي به مراتب موفق‌تر از حال خواهيم بود. 

مراسم اختتاميه سومين جشنواره بين المللي شعر فجر 10 اسفند ماه سال جاري در تالار وحدت تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط