جمعه ۱۲ تیر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
بازخواني سندي كهن درباره فدك

همزمان با ميلاد با سعادت اميرمومنان علي(ع)بازخواني يكي از اسناد كهن درباره فدك در كتابي با نام «ايليا و فدك از زمان موسي(ع)» به قلم محمدحسين رحيميان از سوي انتشارات دليل ما تجديد چاپ مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب مي‌كوشد با استناد به منابع معتبر ديني و تاريخي، به اثبات حقانيت حضرت فاطمه(س) در جريان فدك بپردازد.
 
بر اساس مطالب كتاب، «ایلیا» لقب امیر المومنین علی(ع) در تورات است. بازخوانی داستان‌گونه این سند کهن که حاوی نکات ظریف و دقیقی درباره مباحث اعتقادی است، می‌تواند در دوران تاریک غیبت، روشنگر صراط مستقیم ولایت علوی(ع) باشد و راه رسیدن به دوران باشکوه دولت الزهرا(ع) را هموار سازد. 

در بخشي از اين نوشتار آمده است: «افسوس که موجود برتر زمین ـ انسان ـ او را نشناخت و قدر و منزلتش را ندانست. همسر و فرزندانش را به دست اهریمنان سپرد...
آری، فاطمه زهرا(س) بانوی برتری بود که آفریدگارش بر زمینیان منت نهاد و با آن گل و میوه بهشتی چند صباحی این کره تیره و خاکی را روشن ساخت.»

چاپ دوم كتاب «ايليا و فدك از زمان موسي(ع)» از سوي انتشارات دليل ما در 48 صفحه، قطع پالتويي و بهاي 6000 ريال به زودي منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط