سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۸
«پيله و پروانه» دوباره مي‌آيند

همزمان با آخرين روزهاي ماه مبارك رمضان، داستاني معنوي درباره حضرت قائم(عج) در كتاب «پيله و پروانه» نوشته عليرضا هزار به زودي از سوي انتشارات دليل ما تجديد چاپ خواهد شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مدير علمي انتشارات دليل ما با بيان اين خبر عنوان كرد: اين كتاب داستان‌گونه‌اي به زبان محاوره‌اي است كه شخصيت اول آن در يك اتفاق عادي زندگي، به جنبه معنوي زندگي گرايش مي‌يابد و خود را براي پاسخگويي به مقام امام زمان(ع) آماده مي‌كند.

از ديگر تأليفات اين نويسنده ديني مي‌توان كتاب‌هاي «در تقاطع دو نیستی؛ شرحی بر چند سخن از امام مجتبی(ع)»، «مسند حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام»، «التذکره العظیمیه»، «دانشمندان و مشاهیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و شهر ری»، «زیارتنامه عتبات عالیات»، «الالهام فی علم الامام»، «خصائص فاطمه الزهرا(ع)» و «بعد انسانی ـ اجتماعی غدیر» را نام برد. 

چاپ سوم كتاب «پيله و پروانه» از سوي انتشارات دليل ما در قطع‌ خشتي، جلد شوميز، 48 صفحه و بهاي 6000 ريال به زودي روانه بازار نشر خواهد شد.

همچنين كتاب «درس گفتارهایی در نقد وهابیت» نوشته نجم‌الدین طبسی از سوي اين انتشارات به چاپ دوم مي‌رسد.

کتاب حاضر به نقد برخی از عقايد وهابیت می‌پردازد، به ويژه عقايدی که وهابیان درباره آن شبهه ایجاد کرده‌اند و به شیعیان ايراد مي‌گيرند. در اين نوشتار 9 موضوع با عنوان‌هاي توسل، شفاعت، تبرک، استغاثه، زیارت قبور، زنان و زیارت قبور، تعمیر قبور، گریه و اقامه عزا و نذر بحث و بررسی مي‌شوند. 

در اين كتاب، نویسنده با استناد به مدارک معتبر اهل سنت به پاسخگویی شبهات وهابیان می‌پردازد و برآن است عقاید غلط آنها را از منابع اهل سنت پاسخ گويد.

چاپ دوم مجموعه چهار جلدي «درس گفتارهایی در نقد وهابیت» در قطع جیبی، جلد شومیز، 339 صفحه و بهاي دوره 36000ريال تا آخر هفته روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط