دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۰
ارايه 150اثر از انتشارات مرسل در نمایشگاه کاشان

مدیرمسوول انتشارات مرسل از حضور اين نشر در نمایشگاه کتاب کاشان خبر داد و گفت: نمایشگاه 10 روزه کتاب کاشان از 31 شهریور آغاز مي‌شود و انتشارات مرسل با بیش از 150عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

حسینعلی پورمدنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتابی با بيش از 800 اثر از ناشران گوناگون از 31 شهریور ماه به مدت 10 روز با همت و حضور فعال انتشارات مرسل در کاشان برگزار خواهد شد.

وی درباره محصولات اين مركز تصریح کرد: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، كتاب‌هاي دینی، مذهبی، نرم افزارهای مذهبی و دفاع مقدس انتشارات مرسل در غرفه اين انتشارات به عموم عرضه خواهد شد.

پورمدنی با بیان این که «دستاوردهاي بیش از 15 اداره و تشکل نیروهای نظامی و انتظامی به همراه نمايش تجهيزات و ادوات نظامي در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد»، یادآور شد: برخی از کتاب‌های جدید انتشارات مرسل نظیر «بدون عنوان» که منتخب آثار دومين جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس است، در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیر مسوول انتشارات مرسل کاشان با تاکید بر این که کتاب «بدون عنوان» در غرفه‌های دیگر نیز به صورت جداگانه عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه 10 روزه کتاب کاشان در میدان 15 خرداد شهر کاشان از تاریخ 31 شهریور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط