شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵
طرح جامع «توسعه فرهنگ اقامه نماز در آموزش و پرورش» كتاب مي‌شود

كارشناس مسوول ستاد اقامه نماز از تصويب طرح جامع «توسعه فرهنگ اقامه نماز در آموزش و پرورش» خبر داد و گفت: اين طرح به زودي و پس از اتمام نهايي، به صورت كتاب از سوي ستاد اقامه نماز منتشر مي‌شود.\

 محمدرضا عاقل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ ‌عنوان كرد: مفاد اوليه طرح جامع توسعه فرهنگ اقامه نماز در آموزش و پرورش تصويب شده است. اين طرح در شوراي عالي آموزش و پرورش نيز مطرح شده است.

وي با اشاره به اين كه اين طرح تا پايان‌ مهرماه به صورت نهايي تصويب مي‌شود، يادآور شد: اين طرح جامع، وضعيت تمامي حوزه‌ها در بستر آموزش و پرورش را مشخص مي‌كند.

عاقل‌زاده خاطرنشان كرد:‌ طرح جامع «توسعه فرهنگ اقامه نماز در آموزش و پرورش» نقطه هدف ستاد اقامه نماز و مطلوب در آموزش و پرورش از منظر نماز است كه خلاء بسياري از مشكلات و برنامه‌ها در آموزش و پرورش را برطرف مي‌كند.

كارشناس مسوول ستاد اقامه نماز با بيان اين كه «اين طرح با همكاري نيروهاي آموزش و پرورش كه در اين بخش فعاليت پژوهشي انجام مي‌دهند،‌ تاليف شده است» تاكيد كرد:‌ همچنين برخي از متخصصاني كه در تاليف پيش‌نويس فلسفه آموزش و پرورش نقش دارند، در تهيه كليات اين طرح همكاري كرده‌اند.

وي در پايان اظهار داشت: محتواي اوليه اين طرح اكنون تدوين شده و پس از تصويب نهايي به صورت كتاب منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط