به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات پویش مدام کتاب «راهنمای مهارتهای مدیریت مدیران بالادست» را به چاپ رساند.
کتاب راهنمای مهارتهای مدیریت مدیران بالادست به قلم پاتریک فورسایت است که متخصص بهبود مهارتهای بازاریابی، مدیریت و ارتباطات است. ترجمه این کتاب نیز توسط دکتر فرشید عبدی مشاور، نویسنده، سخنران، مدرس، عضو هیئت علمی، انجام شده است.
این کتاب ۱۱۳ صفحهای که از مجموعه کتابهای کوچک مدیریت است، در ۷ فصل با عناوین «رابطه صحیح»، «ایجاد یک ذهنیت مثبت»، «تلاش برای تاثیرگذاری»، «برقراری ارتباط با افراد بالادست»، «جلب موافقت مدیر»، «رویارویی با مشکلات»، «گرفتن بهترین نتیجه در ارزیابی شغلی» به موضوع خود میپردازد.
بزرگترین و ارزشمندترین دارایی یک سازمان کارکنان آن هستند و چه بهتر که این دارایی هوشمند و دارای هوشیاری به مدیرانش توجه کند. هیچ مدیری کامل نیست و تصویری که از بیرون از مدیر وجود بیشتر نواقص او را نشان میدهد. بهتر نیست که در مسیری معکوس کارکنان به مدیران خود خود کمک کنند. این کار سه سَر برد است! یعنی هم سازمان به هدفش میرسد، هم مدیران تقویت میشود و هم کارکنان رشد و اثربخشی بیشتری پیدا میکنند. در واقع مدیریت بر بالادستان ایجاد مشارکت دو طرفه بین کارکنان و مدیریت است و موجب یکپارچگی و هم بستگی در سازمان میشود. کتاب راهنمای مهارتهای مدیریت مدیران بالادست» به مهارتها و مفاهیم مدیریت بر مدیران بالادست میپردازد.
کتاب راهنمای مهارتهای مدیریت مدیران بالادست به چه سوالاتی پاسخ میدهد؟
۱- مدیران از زیر دستان چه میخواهند؟
۲- منافع همکاری دوطرفه بین مدیران و زیردستان چیست؟
۳- چطور یک چرخه خوشبختی و ساختار کاری درست ایجاد کنیم؟
۴- چطور ذهنیت مثبت از خود در ذهن مدیران ایجاد کنیم؟
۵- چطور تاثیرگذاری بیشتری در مدیران بالادست داشته باشیم؟
۶- چه مهارتهای برقراری ارتباطی با مدیران بالادست نیاز داریم؟
۷- چطور موافقت مدیران بالادست را جلب کنیم؟
۸- چطور مدیران بدقلق را مدیریت کنیم؟
۹- چطور در جلسات ارزیابی عملکرد موفق شویم؟
کتاب راهنمای مهارت های مدیریت مدیران بالادست برای چه کسانی مفید است؟
مطالعه این کتاب به مخاطبان زیر توصیه میشود:
۱- کارشناسان متخصصی که پیشرفت آنها و پذیرش نظرات تخصصی آنها در گرو مدیریت بر بالادستان و ارتباط موثر با آنها است.
۲- مدیران میانی و روسایی که بیشترین زمان را برای مدیران بالادست میگذراند و با استرس شدید از نارضایتیها و رفتارهای آنها مواجه هستند.
۳- مدیران عامل و مدیران ارشدی که می خواهند از مشارکت و توان کلیه مدیران و کارشناسان خود استفاده بیشینه کنند.
۴- متخصصان تحول سازمانی و مدیران منابع انسانی که دغدغه بهرهوری و مشارکت کارکنان را دارند.
۵- مربیان درون سازمانی و برون سازمانی که با سوال چگونه باید با مدیر بالادست خودم ارتباط برقرار کنم؟ روبرو هستند.
کتاب راهنمای مهارت های مدیریت مدیران بالادست در ۱۱۳ صفحه با شمارگان ۱۰۰ نسخه در نوبت چاپ اول، با قیمت ۱۴۹ هزار تومان در کتابفروشیهای معتبر کشور عرضه شده است.
نظرات