یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
بهره‌مندی بیش از ۱۴۰۰ نفر از خدمات تالارهای مطالعه کتابخانه رضوی

خراسان‌رضوی- بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر طی فروردین ماه سال جاری از خدمات تالارهای مطالعه عمومی و تخصصی کتابخانه مرکزی رضوی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مدیر کتابخانه‌های عمومی و تخصصی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: طبق آمار ارائه شده، این تعداد مراجعه کننده بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ ساعت زمان را در این تالارها سپری کرده اند.

مهدی صادقی حصار، عمده مراجعان در این ایام را مسافران عنوان کرد که از شهرهای مختلف کشور برای مطالعه به این کتابخانه مراجعه داشته‌اند.

وی همچنین به مهمانان خارجی بهره مند از خدمات این تالارها اشاره کرد که از کشورهای افغانستان، عراق، عربستان سعودی، لبنان، مالزی، پاکستان، آلمان، کانادا و ژاپن به کتابخانه مرکز ی آستان قدس رضوی مراجعه داشته اند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی و تخصصی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ضمن برشمردن خدمات ارائه شده در تالارها افزود: مراجعان مهمان علاوه بر استفاده از خدمات مطالعه منابع چاپی در محل تالارها برای دسترسی به منابع بیشتر به مخزن بسته و سایر تالارهای مطالعه معرفی شده و امکان امانت یک روزه تا یک هفته کتاب های تخصصی با ارائه کارت شناسایی برای آنان فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها