یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
فرهنگسرای بزرگ شهرکرد میزبان دوستداران فردوسی خواهد بود

چهارمحال و بختیاری - به مناسبت هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، مراسم نکوداشت این شاعر بزرگ پارسی‌گو در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، به مناسبت هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶:۳۰ آیین نکوداشت این شاعر بزرگ پارسی‌گوی را در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌کند.


در این مراسم، اساتید و پژوهشگران برجسته تاریخ و ادبیات فارسی از جمله بهرام پروین گنابادی با موضوع «شاه‌نامه، رنسانس ادبی ایران و زندگی امروز» و مهرپویا صفار با موضوع «چرا شاهنامه؟» سخنرانی می‌کنند و از اثر هنری گردآفرید، نگارگری مریم شاکری رونمایی می‌شود و میهمانان از شاهنامه خوانی ابراهیم احمدی دستگردی و نقالی مهدی احمدی بنی استفاده خواهند کرد.


این رویداد فرهنگی، فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب پارسی است تا در کنار هم، ارزش‌های ادبی و فرهنگی ایران زمین را گرامی بدارند. از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این آیین شکوهمند شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها