شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱
درس گفتارهاي سعدي به صورت ديداري و شنيداري

مدير روابط عمومي شهر كتاب از انتشار درس گفتارهاي سعدي به صورت ديداري و شنيداري خبر داد. «حكايات كوتاه سعدي»، «سيري در باب هشتم گلستان» و «نگاهي ديگر به سخنوري سعدي» از جمله نشست‌هاي سعدي محسوب مي‌شود.\

مدير روابط عمومي شهر كتاب با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: نشست‌هاي هفتگي شهر كتاب و درس گفتارهاي سعدي به صورت ديداري و شنيداري ارايه مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه اين فايل‌ها به اين مركز فرهنگي مراجعه كنند.

شيما زارعي خاطرنشان كرد: «حكايات كوتاه سعدي» با سخنراني مهدي محبتي، «سيري در باب هشتم گلستان» با سخنراني احمد تميم‌داري، «نگاهي ديگر به سخنوري سعدي» با سخنراني منصور رستگار فسايي و... از جمله نشست‌هاي درس گفتار سعدي شهر كتاب است.

وي به نشست‌هاي هفتگي شهر كتاب نيز اشاره كرد و گفت: نقد كتاب «زن و زبان» با سخنراني فرزان سجودي و نغمه ثميني، «گفت‌وگو با فيلسوفان تحليلي» با سخنراني امير احسان كرباسي‌زاده، حسين شيخ رضايي و حسين كاجي، نشست «تحليل گفتمان رويكرد نشانه و معناشناختي» با سخنراني حميدرضا شعيري در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به گفته مدير روابط عمومي شهر كتاب، نشست «آشنايي با نويسندگان» با حضور اميرعلي نجوميان، شيوا مقانلو و امير احمدي آريان، نشست «احتمالا گم شده‌ام» با سخنراني سارا سالار، بهناز عليپور و ناتاشا اميري، نشست «صنعت فرهنگ در جوامع باز و بسته» با سخنراني سياوش جمادي، «عقل و بحث» با سخنراني فاطمه مينايي، حسين شيخ رضايي و هومن پناهنده از جمله ديگر نشست‌هايي است كه به صورت ديداري و شنيداري عرضه مي‌شود.

زارعي خاطرنشان كرد: همچنين نشست «خوان اهل دل» با سخنراني مهدي محبتي و ابراهيم خدايار، «نظريه روايت خوانشي خلاق در ادبيات كودكان» با سخنراني اميرعلي نجوميان و «دنياي شوپنهاور» با سخنراني كامران فاني، بيژن عبدالكريمي و رضا ولي ياري نيز به شكل ديداري و شنيداري تهيه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

مركز فرهنگي شهر كتاب در خيابان شهيد بهشتي، خيابان شهيد احمد قصير (بخارست)، نبش کوچه سوم واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط