شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کتاب جاذبه‌های گردشگری ایران به زبان روسی منتشر شد

کتاب جاذبه‌های گردشگری ایران با هدف آشنایی مردم روسیه با ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگ و تمدن کشورمان به زبان روسی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب جاذبه‌های گردشگری ایران با هدف آشنایی مردم روسیه با ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگ و تمدن کشورمان به زبان روسی منتشر شد.

مدیر بنیاد مطالعات اسلامی ابن‌سینا گفت: این کتاب، تنها اثر به زبان روسی درباره جاذبه‌های گردشگری ایران است که با مقدمه‌ای از کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو منتشر شد.


حمید هادوی افزود: این کتاب توسط انتشارات صدرا با حمایت بنیاد ابن‌سینا و همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو منتشر شد.


مدیر بنیاد مطالعات اسلامی ابن‌سینا یادآور شد: مبنای این اثر، کتابی است که سالیان قبل از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو چاپ شده بود؛ با این تفاوت که در نسخه جدید، بازنگری مفصلی صورت گرفته و اطلاعات و تصاویر آن بروز رسانی شده است.


هادوی بیان کرد: بدین ترتیب، مخاطبان روس‌زبان اطلاعات مورد نیاز درباره مکان‌های تاریخی و فرهنگی، مذهبی ایران و غذاهای ایرانی را همراه با تصاویر در اختیار خواهند داشت.


مدیر بنیاد مطالعات اسلامی ابن‌سینا خاطرنشان کرد: این کتاب با مقدمه‌ای از آقای کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

هادوی افزود: این کتاب تمام رنگی در ۱۹۲ صفحه منتشر شده و همچنین تصاویری از مکان‌های دیدنی و شخصیت های مهم و تأثیرگذار ایران همراه با توضیحات را در برمی‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها