شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
تولید کتاب صوتی خطبه غدیر در زنجان

زنجان- مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: در آستانه عید غدیر، کتاب صوتی مرتبط با خطبه غدیر در زنجان تولید می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان از برگزاری پویش «خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با موضوع دریافت خوانش متن فارسی خطبه غدیر که متن آن در ۱۱ بخش در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه شرکت در این پویش و مسابقه تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد ر در بازه زمانی ۲۸ خرداد الی پایان تیرماه ۱۴۰۳ در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، افزود: آثاری برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.

اسلامی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل صدای خود (خواندن متن فارسی کامل خطبه غدیر) را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری کنند.

وی به سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مراسم جشن دهه امامت و ولایت در مساجد استان بالاخص در مناطق کوی فلسطین، کوی رضوان و کوی فاطمیه برگزار خواهد شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: توزیع دعای قنوت نماز عید قربان و برگزاری دعای عرفه در مساجد استان زنجان از دیگر برنامه‌های ستاد کانون های مساجد در این دهه است که با همکاری بنیاد غدیر استان اجرا خواهد شد.

اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ هزار نفر عضو ستاد کانون‌های مساجد استان هستند، اضافه کرد: این پویش ویژه همه اعضا در مناطق روستایی و شهری اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط