چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
سومین ویژه برنامه «شب خاطره»

در سومین ویژه برنامه شب خاطره موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار احمدی مقدم از کتاب «عملیات مرصاد» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سومین ویژه برنامه «شب خاطره» با موضوع عملیات مرصاد با حضور فرماندهان، پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.


در این مراسم معنوی، سردار اسماعیل احمدی مقدم، سردار اصغر داورزنی و سردار سیّد مهدی حسینی رزمنده و نویسنده پیشکسوت دفاع مقدّس به ذکر خاطراتی از عملیات مرصاد پرداختند.


همچنین در این جلسه از کتاب عملیات مرصاد به روایت سردار اسماعیل احمدی مقدم رونمایی شد.


این کتاب عمدتاً متمرکز بر مشاهدات، خاطرات، برداشت‌ها، دریافت‌ها و درمجموع، روایتِ شخصیِ سردار احمدی مقدم از عملیّات مرصاد می‌باشد. بخشی از این اثر نیز تحقیق و تألیفِ نظامیِ منحصربفردی از این عملیّات مهم است که به فاصله‌ی کوتاهی از وقوع مرصاد، در قالب پایان‌نامه‌ی «دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران» (دافوس آجا)، توسّط وی، در سال ۱۳۶۸ به انجام رسیده و ارائه شده است.


اجرای سرود توسط گروه سرود گل یاس، شعرخوانی محمد رسولی و پخش کلیپ هایی از شهیدان و فرماندهان عملیات مرصاد از دیگر برنامه های این جلسه معنوی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها