چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
ترویج ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در جبهه مقاومت

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا انتصاب سردار شریف به سمت مشاور فرمانده کل و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی انتصاب سردار سرتیپ رمضان شریف، به سمت مشاور فرمانده کل و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم محمدعلی نائینی به سمت معاون روابط عمومی کل سپاه را تبریک گفت. سرلشکر صفوی در این متن خواستار ترجمه آثار دفاع مقدس به ویژه در جبهه مقاومت شد.

در این متن تبریک آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» پس از نقش آفرینی موفق ۱۸ ساله در جایگاه «سخنگویی» و «مسئولیت معاونت روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است، موجب خرسندی و مسرت گردید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به عنوان معتبرترین مرکز علمی و اسنادی دفاع مقدس، مرجع استناد پژوهشگران حوزه دفاع و امنیت کشور به شمار می‌رود و امید است با مدیریت جنابعالی و ترجمه آثار ارزشمند این مرکز شاهد ترویج ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس در خارج از ایران خصوصاً جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

اطمینان دارم در مسند جدید که عهده دار تبیین سرگذشت و هویت و گذشته افتخارآمیز سپاه در دفاع مقدس و روایت حماسه آفرینی‌های ماندگار و تاریخی این نهاد و شهدای گرانقدر، فرماندهان و رزمندگان رشید، دلاور و ولایتمدار است، همچون گذشته شاهد درخشش جنابعالی خواهیم بود.

دوام توفیق و سربلندی آن سردار عالیقدر در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

همچنین در بخش دیگری از این متن می‌خوانیم:

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر علی محمد نایینی

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» پس از تصدی موفق هفت ساله مسئولیت «مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است، موجب خرسندی و مسرت گردید.

سوابق ارزشمند در دوران دفاع مقدس و برخورداری از تجارب گران سنگ در حوزه‌های رسانه‌ای و فرهنگی در کنار سابقه طولانی در سطوح گوناگون مدیریتی از جمله دوران پرافتخار هفت ساله در مسئولیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس که منجر به تولید نقشۀ جامع پژوهشی حدود سه هزار اثر پژوهشی ایجاد ۹۰۰ پروژه فعال و ضبط تاریخ شفاهی بیش از ۸۰ درصد فرماندهان در سطوح مختلف، ثبت و ضبط ۴۰۰۰ جلسه، ۶۵۰۰ ساعت گفت‌وگوی تصویری و … شد، پشتوانه‌ای قابل اتکا برای موفقیت و تدوام نگاه تحول آفرین جنابعالی به ویژه در جایگاه مهم روابط‌عمومی سپاه و نقش آفرینی در ارائه تصویری منزلت افزا از این نهاد انقلابی در جامعه و افکار عمومی به شمار می‌رود.

اینجانب ضمن قدردانی از همکاری مسرت بخش و اثرگذار جنابعالی با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، دوام توفیق و سربلندی آن سردار عالیقدر را در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها