چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴

در تابستان معمولاً جشنواره‌های مختلف زیادی برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها خصوصاً برای توریست‌های خارجی می‌تواند تجربه جالبی باشد. آب و هوای مناسب و روزهای بلند هم از دیگر مزایای سفر در این فصل سال هستند. بیایید چند مقصد جذاب برای سفر در تابستان را به شما معرفی کنیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا یک سفر تابستانی خوب، دقیقاً همان کاری است که باید برای فرار از گرمای پیش رو در تابستان انجام دهید. به همین دلیل، معرفی بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴ می‌تواند یک فرصت مناسب برای لذت بردن از مناظر دیدنی و طبیعت سایر کشورها باشد. در تابستان معمولاً جشنواره‌های مختلف زیادی برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها خصوصاً برای توریست‌های خارجی می‌تواند تجربه جالبی باشد. آب و هوای مناسب و روزهای بلند هم از دیگر مزایای سفر در این فصل سال هستند. بیایید چند مقصد جذاب برای سفر در تابستان را به شما معرفی کنیم.

مهرپرواز خرید کدام تورها را برای تابستان پیشنهاد می کند؟

کشورهای آسیایی همواره از مقاصد جذاب برای گردشگران به شمار رفته‌اند. علاوه بر طبیعت منحصر به فرد و بازدید از جاذبه‌های متنوع، می‌توانید با مردم این کشورها هم تعامل خوبی داشته باشید. بهترین امکانات برای اقامت در این کشورها در فصل تابستان وجود دارد.

اکثر کشورهای آسیایی از پیشینه تاریخی خوبی برخوردارند. با سفر به این کشورها امکان آشنا شدن با فرهنگ‌های مختلف، غذاهای متنوع و بازدید از اماکن تاریخی هم وجود دارد. آژانس مهر پرواز با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه گردشگری، بهترین مقاصد برای سفر در تابستان ۲۰۲۴ را در ادامه معرفی خواهد کرد.

تور تایلند

تایلند یکی از کشورهای توریستی آسیا است که سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و عمده شهرت آن به دلیل معابد باشکوه، سواحل جذاب و غذاهای منحصر به فرد آن است. تور تایلند برای بسیاری از گردشگران مقرون به صرفه است.

مدارک مورد نیاز برای سفر با تور تایلند شامل گذرنامه و ویزا است که امکان دریافت ویزا به صورت آنلاین یا هنگام ورود به فرودگاه وجود دارد. در ادامه راجع به این کشور زیبای آسیایی اطلاعات بیشتری ذکر کردیم.

توریستی‌ترین شهرهای تایلند

بهترین شهر توریستی تایلند، بانکوک، پایتخت آن است. این شهر تعداد زیادی هتل، اقامتگاه و رستوران دارد. همچنین پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند با جزایر کوچک و زیبا در همسایگی خود است. شهر کرابی نیز صخره‌های آهکی و بافت طبیعی جذابی دارد. چیانگ مای و آیوتایا هم از دیگر شهرهای توریستی تایلند هستند.

آب و هوای تایلند در تابستان

آب و هوای این کشور گرم و استوایی است. در تابستان دمای هوا به طور متوسط حدود ۳۰ درجه سانتیگراد است. آفتاب در فصل تابستان به صورت مایل می‌تابد که می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. رطوبت هوا متغیر است و گاهی می‌تواند سطح بالایی داشته باشد.

تفریحات و هزینه سفر

بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴

در تایلند، تفریحات دریایی و همچنین مسیرهای جنگلی زیادی وجود دارد. شرکت در جشنواره‌های مردمی، شنا کردن در سواحل محافظت‌شده، غواصی، بازدید از معابد و… تنها گوشه‌ای از تفریحاتی است که می‌توانید در این کشور تجربه کنید. هزینه سفر به تایلند همواره یکی از انتخاب‌های بسیار به‌صرفه برای سفرهای تابستانی بوده است.

تور ویتنام

ویتنام هم به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شود. دشت‌های سرسبز و جنگل‌های فوق‌العاده باعث خلق مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای در این کشور شده است. رشد بافت گیاهی در این کشور زیاد است به طوری که تنوع انواع گونه‌های گیاهی در ویتنام مشاهده می‌شود.

موقعیت جغرافیایی ویتنام در جنوب شرقی آسیا است و در تمام فصول سال توریست‌های زیادی به این کشور سفر می‌کنند. این کشور به عنوان سرزمین اژدهای پرنده هم شناخته می‌شود که نشان از وجود نمادهای افسانه‌ای و فرهنگ غنی این کشور است.

توریستی ترین شهرهای ویتنام

هانوی پایتخت این کشور است. این شهر از پیشینه تاریخی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و در آن معابد زیبا، خیابان‌های باریک و حتی غذاهای محلی خوشمزه بیشتر جلب توجه می‌کنند. هوشی مین بزرگ‌ترین شهر این کشور است که در آن آسمان‌خراش‌های بلند و انواع هتل‌های مدرن وجود دارد. هلونگ و هوئی هم به ترتیب دارای سواحل زیبا و معابد مختلفی هستند.

آب و هوای ویتنام در تابستان

ویتنام یکی از کشورهای گرم و مرطوب قاره آسیا با آب و هوای جزیره‌ای است. دمای هوا در فصل تابستان به طور متوسط ۳۲ درجه سانتیگراد است. ارتفاع شهرهای این کشور از سطح دریا چندان زیاد نیست و فشار رطوبت در آن به نسبت شهرهای کوهستانی بالاتر است.

تفریحات و هزینه سفر

بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴

قایق‌سواری یکی از تفریحات معمول در تور ویتنام است و در هریک از سواحل این کشور قایق برای قایق‌سواری وجود دارد. ورزش‌های پرشی، استفاده از غذاهای محلی، دیدن آداب و رسوم آن‌ها در معابد، بازدید از طبیعت فوق‌العاده این کشور و… از متداول‌ترین تفریحات گردشگران هستند. هزینه سفر به این کشور برای ایرانی‌ها فوق‌العاده مناسب است و برای سفر به ویزا و پاسپورت معتبر نیاز دارید.

تور ترکیه

ترکیه یکی از بهترین کشورها برای سفر ایرانی‌ها در تابستان است. صنعت گردشگری قوی، تاریخ غنی و مناظر منحصر به فرد از مهم‌ترین مزایای سفر به این کشور واقع در اوراسیا هستند.

شهرهای توریستی ترکیه

استانبول، آنتالیا، کاپادوکیا، پاموکاله، افسوس و آنکارا از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه هستند. مناظر طبیعی جذاب، جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده و غذاهای لذیذ از دلایلی هستند که ترکیه را به یکی از بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرده‌اند.

آب و هوای ترکیه در تابستان

آب و هوای این کشور مدیترانه‌ای است و زمستان‌های معتدل و مرطوب دارد. تابستان‌های این کشور گرم و خشک است و میانگین هوا در مناطق ساحلی به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

تفریحات و هزینه سفر

بازدید از مساجد و جاذبه‌های تاریخی ترکیه به علاوه لذت بردن از مناظر فوق‌العاده این کشور از مهم‌ترین تفریحات گردشگران است. بازدید از بازارهای سنتی و شرکت در جشنواره رقص سماع می‌تواند برای ایرانی‌ها جذاب باشد. ترکیه از کشورهای ارزان برای سفر ایرانی‌ها در تابستان محسوب می‌شود. برای سفر به این کشور همراه داشتن مدارک شناسایی و گذرنامه معتبر الزامی است.

تور چین

چین پرجمعیت‌ترین کشور جهان است. به همین دلیل هم دارای یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها است. شما می‌توانید تجربه بازدید از مناطق تاریخی متعدد، آشنایی با انواع فرهنگ‌ها و… را در این کشور داشته باشید. سفر به این کشور می‌تواند برای شما و خانواده‌تان یک تجربه به‌یادماندنی باشد.

شهرهای توریستی چین

پکن پایتخت این کشور است و دارای جاذبه‌های فراوانی مثل: شهر ممنوعه، دیوار بزرگ چین و میدان تیان آنمن است. شانگهای بزرگ‌ترین شهر چین است و بازارهای لوکس زیادی دارد. شی‌آن و گوانگژو هم از دیگر شهرهای توریستی چین هستند. هنگ‌کنگ نیز منطقه خودمختار چین است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴ باشد.

آب و هوا در تابستان

بهترین مقاصد سفر تابستان در سال ۲۰۲۴

آب و هوای چین در تابستان متغیر است ولی به صورت کلی هوا گرم و مرطوب است. البته هوا در مناطق کوهستانی و شمال غربی خنک‌تر است.

تفریحات و هزینه سفر به چین

امکان بازدید از رودخانه یانگ تسه، کوه‌های هاینان و دیدن معابد بزرگ چین و… در تور چین برای شما وجود دارد. این کشور به داشتن غذاهای متنوع شهرت دارد که می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. چین کشور نسبتاً ارزانی برای سفر آسیایی‌ها محسوب می‌شود. برای سفر به این کشور باید گذرنامه، پاسپورت و کارت شناسایی معتبر داشته باشید.

مزایای خرید تور تابستان از مهرپرواز

آژانس مسافرتی مهرپرواز با در نظر گرفتن شرایط گردشگران ایرانی، بهترین خدمات را برای سفر در نظر گرفته است. بدون شک با مقایسه برنامه تورهای گردشگری مهرپرواز با دیگر آژانس‌های مسافرتی می‌توانید شناخت بهتری از مزایای آن داشته باشید. از مهم‌ترین مزایای سفر با آژانس مهر پرواز می‌توان به قیمت مقرون به صرفه، برنامه تور جذاب، انتخاب بهترین زمان سفر و همچنین تور لیدر حرفه‌ای اشاره کرد.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال ۱۳۹۰ در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها