شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
خانه کتاب «شهید آوینی» افتتاح شد

لرستان - با هدف معرفی کتاب‌های مفید در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان دورود، خانه کتاب «شهید آوینی» این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دورود، در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمد قائدرحمتی و جمعی از فعالان حلقه‌های مطالعاتی دورود، روز شنبه خانه کتاب این شهرستان مزین به نام «شهید آوینی» افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان دورود در این مراسم، کتابخوانی را از منویات اصلی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: اندیشه اصلی ایجاد حلقه‌های مطالعاتی از سال ۱۳۹۷ در دورود کلید خورد و طی این سال‌ها مجموعه مطالعاتی شهید آوینی تلاش بسیار کرده تا با شناسایی افراد مستعد و علاقه‌مند از بین جوانان مومن و متعهد و همین‌طور برگزاری دوره‌های متعدد تربیت مربی کتابخوانی، بستر لازم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان را فراهم آورد.

خانه کتاب «شهید آوینی» افتتاح شد

قائدرحمتی، انتخاب کتاب‌های مفید و ارزشی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مطالعاتی شهید آوینی دانست و عنوان کرد: امید است از طریق ابزاری همچون کتاب بتوان مسیر رسیدن افراد به کمال بشری را فراهم کرد.

وی، اداره کتابخانه‌های عمومی را از ارکان اصلی این طرح دانست و عنوان کرد: اینک همه بسترها و امکانات برای ترویج کتابخوانی در سطح شهرستان فراهم است و هیچ بهانه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست.

خانه کتاب «شهید آوینی» افتتاح شد

به گزارش ایبنا، خانه کتاب «شهید آوینی»، یک مجموعه متشکل از حلقه‌های مطالعاتی در نقاط مختلف شهر دورود است که بنا دارد نسل جوان را از طریق معرفی و خوانش کتاب‌های مفید و ارزشی، با مبانی انقلاب پیوند بزند. این مجموعه مطالعاتی به طور مستقیم زیر نظر دفتر امام جمعه شهرستان دورود فعالیت دارد و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هم به عنوان پشتیبان با این مجموعه همکاری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها