سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
بسته فرهنگی و کتاب به نماینده جامعه مداحان استان مرکزی اهدا شد

مرکزی - مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی گفت: زمانی به شناخت معرفت عاشورایی دست خواهیم یافت که اهل مطالعه باشیم. با همین نگاه کتاب‌های مختلفی عاشورایی در اختیار نماینده مداحان استان مرکزی قرار گرفت.

علی گودرزی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک افزود: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باهدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان عزاداران حسینی و به منظور تقویت مطالعه در هیئت‌های مذهبی استان، بسته فرهنگی و کتاب های عاشورایی توسط کتابخانه های عمومی استان مرکزی به نماینده جامعه مداحان استان اهدا شد.

وی اظهار کرد: با عنایت به اهمیت ماه محرم و صفر در فرهنگ دینی ما و ضرورت استفاده از بستر کتابخانه های عمومی جهت تقویت ارزش ها، باورهای دینی، تبیین فرهنگ عاشورا برای سنین مختلف و در راستای عمل به رسالت فرهنگی و اجتماعی در حوزه شکل‏‌گیری تشکل‌های خواندن، معرفی و ترویج کتاب‏های ارزشی و مناسب اقشار مختلف جامعه و تقویت ارتباطات دینی؛ امسال نیز به برکت این ایام که در آن شور حسینی زنده است، بروز هرچه بهتر شعور حسینی با فعالیت‌های فرهنگی کتاب محور در فعالیت های کتابخانه های عمومی استان اجرا شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمانی به شناخت و معرفت عاشورایی دست خواهیم یافت که اهل مطالعه و تحقیق باشیم از همین رو کتاب‌های مختلفی به منظور معرفی در مراسم عزاداری در اختیار مداحان استان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها