شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کتاب «از ته قلبم تو را دوست دارم» منتشر شد

انتشارات مهرسا، کتاب «از ته قلبم تو را دوست دارم» اثر پیتر اچ. رینولدز را با ترجمه ملیکا مرادی‌سبزوار برای کودکان ۴ تا ۸ سال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «از ته قلبم تو را دوست دارم» همانند دیگر آثار پیتر اچ. رینولدز، نویسنده و تصویرگر کانادایی کتاب‌های کودک، به کودکان و مخاطبانش کمک می‌کند حس زیبایی‌شناسی خود را تقویت کرده و برای پرورش مهارت‌هایی مانند ابراز وجود و ابراز احساسات قدم بردارند.

همانطور که در کتاب «از ته قلبم تو را دوس دارم» هم به این موضوع اشاره شده است، عشق از ته قلب، خیلی کمیاب است و باید قدر آن را دانست. اینکه ما می‌توانیم کسی را دوست بداریم و او نیز ما را دوست بدارد تعریفی از خوشبختی است. پس خوب است دست به کار شویم و عشق‌مان را با هر شکلی که می‌توانیم به دیگران ابراز کنیم؛ مثلاً با خواندن جملات زیبای این کتاب برای تمام کسانی که دوست‌شان داریم.

خواندن جملات پر از عشق این کتاب در کنار تصاویر قرمز و صورتی رنگش و شنیدن جملات «دوستت دارم» از سوی شما برای فرزندتان، خوشایند خواهد بود و همچنین برای شناخت عشق بی‌قیدوشرط به آن‌ها کمک خواهد کرد و الهام‌بخش خواهد بود.

در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم:

«وقت‌هایی را که لبخند روی لبم می‌آوری و باعث خنده‌ام می‌شوی دوست دارم.

این‌جور وقت‌ها از خوشحالی توی پوست خودم نمی‌گنجم. من تو را از ته قلبم دوست‌دارم!»

«من هرچیزی را که درباره‌ی تو باشد دوست دارم. همه‌ی شادی‌ها و موفقیت‌هایت را دوست دارم، حتی وقتی زمین می‌خوری یا خراب‌کاری می‌کنی، بازهم دوستت دارم!»

اطلاعات بیشتر:

انتشارات مهرسا (واحد کودک و نوجوان انتشارات مهروماه)، کتاب «از ته قلبم تو را دوست دارم» به قلم و تصویرگری پیتر اچ. رینولدز را با ترجمه ملیکا مرادی‌سبزوار، در ۲۸ صفحه مصور رنگی و به بهای ۴۹ هزار تومان برای گروه سنی ۳ تا ۸ منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط