یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
نشست «یک پاورقی برنده» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

پنجمین نشست هم‌اندیشی کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری به موضوع مجموعه پنج جلدی «یک پاورقی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا پنجمین نشست هم‌اندیشی کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با عنوان «یک پاورقی برنده»، گفت‌وگویی است درباره مجموعه پنج جلدی «یک پاورقی» که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.

این نشست با حضور مؤلفان کتاب، محمد گودرزی دهریزی و امیرحسین زنجانبر و همچنین اکبر نیکان‌پور، ناظر هنری انتشارات کانون، نگار اورنگ، مهشید دارابی، عاطفه قنبریان و مرتضی یزدانی، تصویرگران اثر برگزار می‌شود.

در نشست «یک پاورقی برنده» درباره موضوع‌هایی چون اهمیت توجه به شکل‌های جدید در اقتباس از ادبیات کهن برای نوجوانان، اهمیت پرداختن به مضامینی که به تثبیت هویت ملی و علاقه به سرزمین می‌پردازد، ارتباط مؤثر نویسندگان و تصویرگران این مجموعه در مراحل مختلف تصویرگری با یکدیگر و عوامل مؤثر در انتخاب و برگزیده‌شدن این مجموعه گفت‌وگو خواهد شد.

این نشست سخنران‌محور نیست و همه اعضای شرکت‌کننده در آن می‌توانند در مبحث‌های مطرح‌شده مشارکت داشته باشند.

نشست «یک پاورقی برنده» دوشنبه (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ساعت ۱۰ و سی دقیقه تا ۱۲ در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی‌هنری شهید ملک‌شامران کانون برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست از طریق فضای مجازی می‌توانند در اسکای روم به نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

یادآوری می‌شود مجموعه «یک پاورقی» به تازگی در نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان در بخش داستان کوتاه، برگزیده و از نگاه نوجوانان کتابخوان نیز به عنوان کتاب برگزیده معرفی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط