یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
اجرای طرح «آرا» ویژه هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، تکریم هنرمندان نامدار حوزه های مختلف فرهنگی - هنری در سراسر کشور را از جمله مهمترین اولویت ها در تدوین برنامه های حمایتی این مجموعه برشمرد و از ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا همراه با همسرانشان توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید مجید پوراحمدی با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی مستمر از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از سیاست های مهم صندوق اعتباری هنر محسوب می شود، گفت: حضور هنرمندان پیشکسوت در صندوق هنر موجب اعتبار آن است.

وی در ادامه افزود: صندوق هنر برای حمایت از این گروه از اعضا طرح ها و سیاست های مختلفی اتخاذ کرده است که ثبت‌نام رایگان بیمه تکمیلی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا یکی از این سیاست‌های حمایتی است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزئیات این اقدام تصریح کرد: با توجه به نیازهای ویژه این گروه سنی از اعضا، صندوق اعتباری هنر در قالب طرح آرا، کل هزینه ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ۹۸۰ نفر از هنرمندان دارای درجه یک هنری ۶۰ سال به بالای عضو صندوق و همسر آن‌ها (جمعاً هزار و ۹۰۰ نفر) را به طور کامل پرداخت و نسبت به ثبت‌نام آن‌ها اقدام کرد.

پوراحمدی انجام این مهم را با هدف حمایت و رسیدگی به وضعیت هنرمندان پیشکسوت و نامدار عنوان کرد و اظهارداشت: یکی از دغدغه‌های مهم صندوق اعتباری هنر کاهش فشارهای مالی ناشی از هزینه‌های درمانی است که ثمره آن، تقلیل دغدغه هنرمندان پیشکسوت و خانواده آنان است.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از ۱۹ تا ۲۹ شهریور از طریق پیام‌رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها