چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۹
شمارگان«گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدير» از مرز 900 هزار نسخه گذشت

كتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدير» اثري از محمدباقر انصاري در چاپ شصت و يكم، مرز 900 هزار نسخه را شكست. اين كتاب واقعه غدير را از زمان آغاز حركت پيامبر(ص) از مدينه به مكه آغاز مي‌كند و تا پايان، مراسم سه روزه غدير را شرح مي‌دهد./

فريد مسعودي، كارشناس روابط عمومي انتشارات دليل ما، در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: نخستين چاپ اين كتاب 10 سال قبل از سوي انتشارات دليل ما روانه بازار نشر شد و به دليل استقبال زياد در اين زمان، بدون اين كه نياز به ويرايش مجدد داشته باشد، به چاپ شصت و يكم رسيد.

وي از اين اثر به عنوان گزارشي داستاني از ماجراي غدير ياد كرد و گفت: حجم كم كتاب و در عين حال توجه به خلاصه‌نويسي و كامل بودن مطالب مربوط به غدير، از جمله عواملي‌‌ به شمار مي‌روند كه اين اثر را براي عموم مردم قابل استفاده كرده‌‌ است.

مسعودي با اشاره به اين كه انتشار مجموعه «گزارش لحظه به لحظه از ...» تاكنون به 14 جلد در زمينه‌هاي گوناگون تاريخ اسلام و معرفي اهل‌بيت(ع) رسيده است، عنوان داشت: محمدباقر انصاري و فرزند او، محمدرضا انصاري، گردآوري و تأليفات اين آثار مجموعه را برعهده دارند.

كارشناس روابط عمومي انتشارات دليل ما، كتاب‌هاي «گزارش لحظه به لحظه از ماجراي فدك»، «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا(ع) به ايران»، «گزارش لحظه به لحظه از ولادت علي(ع) در كعبه»، «گزارش لحظه به لحظه از سرگذشت اولين كتاب اسلام»، «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام كاظم(ع)» و «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امير المومنين(ع)» را از ديگر آثار اين مجموعه خواند. 

وي يادآور شد: انتشارات دليل ما با چاپ چهار كتاب با عنوان‌هاي «در پيشگاه امام پارسيان»، «روي دست آسمان»، «از غدير تا ابديت» و «حديث مهر در بلوغ شعر» در سال جاري، تعداد آثار مستقلي را كه درباره غدير از آغاز فعاليت‌هاي خودش از سال 79 منتشر كرده است، به 46 عنوان رساند.

چاپ شصت و يكم كتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدير» در شمارگان 20000 نسخه، 52 صفحه، جلد شوميز، قطع رقعي و بهاي 5000 ريال در آستانه نزديك شدن به عيد غدير روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط