سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
فعاليت جدي گروه ترجمه بنياد حفظ آثار در سال جديد

سرهنگ حسن رسولي، معاون ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس از انتشار كتاب «لايه‌هاي پنهان جنگ» در آغاز سال جديد به زبان كُردي خبر داد و گفت: گروه ترجمه بنياد حفظ آثار، امسال به صورت جدي وارد عمل خواهد شد.-

سرهنگ حسن رسولي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) و با اعلام اين خبر گفت: در بهار امسال، 2 مراسم رونمايي كتاب خواهيم داشت كه يكي از آن‌ها به اثري پژوهشي ـ تحليلي درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اختصاص دارد و تا قبل از آغاز نمايشگاه بین المللی كتاب تهران برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: همچنين بر اساس تجربه سال گذشته در زمينه برگزاري مراسم رونمايي كتاب در منزل سردار شهيد مهدي زين‌الدين، يكي از اين برنامه‌ها را در منزل يكي از شهدا اجرا خواهيم كرد.

معاون ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس در ادامه يادآور شد: گروه ترجمه بنياد، با تمركز بر ترجمه کتاب های دفاع مقدس به زبان‌هاي انگليسي، عربي، كُردي، اسپانيايي و اردو، برنامه‌‌هاي خود را با جديت هر چه بيشتر پيش خواهد بُرد.

رسولي با اشاره به چاپ كتاب «لايه‌هاي پنهان جنگ» به زبان كُردي در سال جديد گفت: ترجمه جلد اول «اطلس جغرافياي حماسي» به زبان های انگليسي و عربي در دستور كار اين گروه قرار دارد. اين اثر ويژه منطقه خوزستان و برای کاروان های راهيان نور نوشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط