چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴
كتابخانه آيت‌الله مرعشي بازگشايي شد

مدير روابط عمومي كتابخانه آيت‌الله العظمي مرعشي نجفي گفت: با پايان يافتن تعطيلات كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي، اين كتابخانه با هدف خدمت‌رساني مجدد، بازگشايي شد.-

محمدحسين اوسطي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار کرد: برای تعمير دستگاه‌هاي برودتي و گندزدايي از كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي، اين كتابخانه در ايامي از فصل تابستان كه حجم مراجعه‌کننده كمتر است، تعطيل مي‌شود.

وي افزود: با پايان يافتن ايام تعطيلي، كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي از شنبه هفته جاري فعاليت خود را آغاز كرده و آماده خدمت‌رساني به اهالي فرهنگ و دين است.

مدير روابط عمومي كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي درباره نحوه تامين منابع مکتوب اين كتابخانه اظهار كرد: كتاب‌های تازه منتشرشده از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اختيار اين كتابخانه قرار مي‌گيرند و كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي به تهيه كتاب‌هايي به ويژه در حوزه دين اهتمام دارد كه در ساير كتابخانه‌ها كمتر يافت مي‌شوند.

وي با اشاره به اين‌كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كتاب با حداقل شمارگان سه هزار نسخه را در اختيار اين كتابخانه قرار مي‌دهد، ادامه داد: از اين وزارتخانه مي‌خواهيم كه كتاب با شمارگان پايين‌تر را نيز در اختيار اين كتابخانه قرار دهد.

اوسطي اضافه كرد: البته اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در زمان مديريت سابق و فعلي خود در تعامل با كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي، كتاب‌های منتشرشده در قم را در اختيار كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي قرار مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط