چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰
ارسال پیامک معرفی خدمات کتابخانه‌ای به شهروندان میانه‌ای

اداره کتابخانه‌های شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی پیامک معرفی خدمات کتابخانه‌ای را در بیستمین دوره هفته کتاب به شهروندان میانه‌ای ارسال می‌کند.-

فرزاد عمادی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی میانه، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه در نظر داریم به فعالان انجمن کتابخانه‌های عمومی، ‌اعضای فعال کتابخانه‌ها، فرهنگی‌ها، ادیبان و شعرای این شهرستان پیامک معرفی خدمات کتابخانه‌ای را ارسال کنیم.

وی با بیان این‌که در هفته کتاب مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه‌های شهرستان میانه اجرا می‌شوند، ادامه داد: جشن کتاب، تجلیل از خادمان کتاب و افراد برگزیده در حوزه کتابخانه‌های عمومی، عضویت رایگان در کتابخانه‌ها و عضویت مراجعان در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب به‌شمار می‌آیند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میانه گفت: در هفته کتاب با هماهنگی مسوولان اداره آموزش و پرورش، موسسات آموزشی عالی و حوزه علمیه فرصت بازدید دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از کتابخانه‌ها را فراهیم می‌کنیم. همچنین در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نمایه نشریات با تخفیف50 درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی از نواخته شدن زنگ کتاب در مدارس میانه خبر داد و عنوان کرد: این زنگ در نخستین روز هفته کتاب در مدارس مقاطع مختلف این شهرستان به صدا درمی‌آید.

عمادی اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی میانه به مناسبت هفته کتاب آذین‌بندی و تزیین می‌شوند و مسوولان اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در مدارس درباره کتاب و کتابخوانی سخنرانی خواهند کرد، زیرا ما معتقدیم که با اطلاع‌رسانی درست، تعداد اعضای کتابخانه‌ها را افزایش می‌یابد.

هفته کتاب از 20 تا 27 اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط