سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
اعلام ویژه‌برنامه‌های شهرستان بناب براي هفته كتاب

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی از تعیین ویژ‌ه برنامه‌های این شهرستان در هفته کتاب خبر داد.-

میرسردار مرندی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این اداره به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب در نظر دارد از خادمان کتاب و کتابخوانی، کتابخوانان برتر و کتابدار نمونه تجلیل و همچنین فرصت بازدید اعضای مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها از کتابخانه‌ها را فراهم کند تا آنان ضمن بازدید از این مکان‌های فرهنگی در هفته کتاب، به عضویت کتابخانه‌ها درآیند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های تازه کتاب و فروش منابع مکتوب، از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب است. در این هفته بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب می‌توانند از تخفیف 15 تا 35 درصدی برای خرید آثار ارایه‌شده بهره‌مند شوند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب با بیان این‌که «رسول یگانه» رییس سازمان تبلیغات اسلامی بناب 19 آبان‌ماه پیش از خطبه‌های نماز جمعه درباره کتابخوانی و کتابخانه‌ها سخنرانی خواهد کرد، افزود: کودکان بنابی می‌توانند در هفته کتاب از برنامه‌های قصه‌گویی کتابخانه‌ها استفاده و در مسابقات نقاشی هم شرکت کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقات فرهنگی، چکیده‌نویسی و جدول به رقابت بپردازند.

مرندی از تجلیل خبرنگاران بنابی در هفته کتاب نیز خبر داد و گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب با همکاری صدا و سیمای شهرستان بناب می‌کوشد تا از خبرنگاران بنابی که جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان را پوشش می‌دهند، قدردانی کند.

هفته کتاب 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط