دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
کتاب «مردی میان علفزار»  منتشر شد

این کتاب روایتگر خبرنگاری تازه‌کار و جوان به نام نیلا اِوانز است که ناخواسته وارد حادثه‌ای شوم می‌شود او پس از دریافت یک ایمیل، تصمیم می‌گیرد برای حفظ شغلش، به دعوت فرستنده ایمیل پاسخ مثبت بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «مردی میان علفزار» درباره اتفاق شومی است که در خلال جنگ مرزی بین دولت‌های آلمان و لهستان، در یکی از دهکده‌های مرزی لهستان رخ می‌دهد و به وقایع جنگ مرزی میان آلمان و لهستان و چالش‌های انسانی در بستر جنگ می‌پردازد.

داستان کتاب روایتگر خبرنگاری تازه‌کار و جوان به نام نیلا اِوانز است که ناخواسته وارد حادثه‌ای شوم می‌شود. او پس از دریافت یک ایمیل، تصمیم می‌گیرد برای نجات شغل خود، به دعوت فرستنده ایمیل پاسخ مثبت بدهد. در حین راه، اتوبوسی که او را به سمت منطقه جنگی می‌برد، مورد حمله سربازان شورشی قرار می‌گیرد و نیلا اوانز اسیر می‌شود.

این کتاب سومین رمان نویسنده ایرانی نعیمه مختارپور نیلق (ملقب به هیما) است. رمان اول، «آن شهر دور» نام دارد و رمان دوم رمانی پلیسی به نام «صد و هشتادمین روز» است.

کتاب «مردی میان علفزار» ۹ فصل دارد که هر کدام با شعری از شاعری لهستانی به نام هالینا پوشویاتوسکا آغاز می‌شود و هر شعر بیانگر مفهوم واقعی هر فصل است. داستان اصلی کتاب نیمی واقعی و نیمِ دیگر تخیلی و برگرفته از واقعیت تلخ گذشته است. تاریخی که با بی‌رحمی رقم خورد و مردمان جهان را به انحطاطِ نژادپرستی و مرگ کشید.

کتاب «مردی میان علفزار» نوشته نعیمه مختارپور در نوبت اول با ۱۸۴ صفحه با موضوع داستان های فارسی به قیمت ۱۸۵ تومان به همت انتشارات آذرفر منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها