پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
«اورامان» از نبردهای غرب کشور می‌گوید

بنیاد شهید استان فارس کتاب «اورامان» را به قلم محمد محمودی نورآبادی، به تازگی از سوی انتشارات یاران شاهد منتشر کرده است. این کتاب خاطرات امان‌الله حیدری از جریان نبردهای منطقه غرب کشور با گروهک‌های ضد انقلاب و ارتش صدام را در بر دارد.-

ایوب زارع، مدیر اداره تبلیغات و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتاب «اورامان» در بر گیرنده خاطرات سردار امان‌الله حيدري از جانبازان دوران دفاع مقدس به قلم محمد محمودي نور آبادي است. 

وی افزود: این کتاب در 14 فصل دانست به بیان خاطرات جانباز امان‌الله حیدری از جریان نبردهای منطقه غرب کشور می‌پردازد و می‌کوشد مخاطب را با نحوه مقابله رزمندگان با جنايت‌های گرو‌هک‌های ضد انقلاب و ارتش بعثي عراق به ویژه در مرزهای استان كردستان آشنا کند. 

مدیر اداره تبلیغات و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از در دست انتشار بودن کتاب دیگری با نام «پرواز ناتمام» به قلم بیژن کیا درباره خاطرات سروان علیرضا شیرازی، از افسران عالی‌رتبه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این کتاب تا پایان ماه آینده منتشر خواهد شد. 

كتاب‌هاي «رُنج»، «سرريزون»، «كاش چشم‌هايش دروغ گفته باشد» و «نبرد هسجان» از آثار محمد محمودي نور آبادي‌اند که پیش از «اورامان» از سوی نشر یاران شاهد منتشر شده بودند. 

کتاب «اورامان» را نیز همین نشر با شمارگان سه هزار نسخه، در 104 صفحه و قطع رقعی و به بهای 25 هزار ریال در آبان ماه جاری (1391) منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط