سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
اهدای یک میلیارد ريال کتاب به کتابخانه‌های قزوین

معاون فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اهدا و توزیع یک میلیارد ريال کتاب به کتابخانه‌های مدارس، مساجد و عمومی استان قزوین خبر داد._

مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب در نظر دارد کتاب‌هایی را به مبلغ یک میلیارد ریال در میان کتابخانه‌های کوچک و بزرگ استان توزیع کند.

وی ادامه داد: همچنین می‌کوشیم در هفته کتاب کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و مراکزی را که دارای کتابخانه‌اند مجهز کنیم.

معاون فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درباره احتمال برپایی نمایشگاه کتاب در هفته کتاب بیان کرد: ماه گذشته در شهر قزوین نمایشگاه استانی کتاب برپا شد و شهروندان قزوینی توانستند کتاب‌های مورد نظر خود را از این نمایشگاه تهیه کنند. پیش‌بینی می‌شود برگزاری دوباره نمایشگاه کتاب در این شهر با استقبال خوبی روبه‌رو نخواهد شد. البته قصد داریم در سایر شهرستان‌های استان نمایشگاه کتاب برپا کنیم.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در هفته کتاب همچنین نشست اصحاب شعر و مولفان استان قزوین در حوزه‌های «شعر»، «ادبیات» و «داستان» را برگزار می‌کند.

رمضانی از انتشار مجموعه آثار برگزیده جشنواره ادبیات رضوی کشور در یک جلد خبر داد و عنوان کرد: این اداره مجموعه آثار برگزیده جشنواره ادبیات رضوی در سال‌های 1388 تا 1390 را به شکل یک کتاب به مناسبت هفته کتاب منتشر می‌کند. اکنون این کتاب آماده ارسال به انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر ایران است.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان ماه بر پاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط